Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Djezus man...

Die E30 M is Tuning met een zeer dikke grote vette T !

:onlove:

Comment

• Ik vind hem eigenlijk niet eens zo speciaal vergeleken met deze: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...postcount=2000

Maar ik ben dan ook net als gTa van oordeel dat een rode koetswerkkleur enkel bij een Italiaanse wagen echt tot zijn recht komt en dan nog zou ik een Italiaanse auto nooit in het rood kopen. Ik vind wel dat de gunmetal velgen hem goed afgaan. (by the way Lotuzzz, nog eens verder over nagedacht wat ik zei over uni kleuren die beter staan als er velgen bij zijn die ook in een uni kleur gespoten zijn?)

Comment

• Mja... Die blijft ook lekker uiteraard.

Een E30 M kan me in veel kleuren smaken eigenlijk. Rood ook, grijs ook, zwart, wit, ... Laat maar komen! Zolang het maar geen gele is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Ik vind hem eigenlijk niet eens zo speciaal vergeleken met deze: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...postcount=2000
          ik vind die velgen veel te groot

Comment

• Ik ook, véél te groot. En dat zal helemaal niet goed rijden. 17" is eigenlijk 't maximum op een E30, om echt nog goed te rijden. En dan moet je al lichte velgen nemen... 't Is trouwens ook uit de tijd, de velgen en de auto passen niet samen vind ik.

Die Le Mans passen wel, maar 'k zie eigenlijk nog liever BBS RS1's erop. In 17". Zeer zeldzaam, maar o zo lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Die Le Mans passen wel, maar 'k zie eigenlijk nog liever BBS RS1's erop. In 17". Zeer zeldzaam, maar o zo lekker.

tadaa!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten

Koopje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Koopje
                  slechte et vanachter

Comment

• Inderdaad, ze zijn te groot en eigenlijk ook het verkeerde type maar qua koets is hij helemaal mijn goesting.

Comment

• Mocht het zijn dat er iemand voor de velgen geïnteresseerd is, ik wil altijd de staat eens gaan checken

Comment

• die rode was mooi, maar dit is de perfectie voor mij

Comment

• een kleine verlaging kan hij misschien wel nog gebruiken

Comment

• Stop met zo een dingen te posten, heb geen zin om even naar het wc té gaan..

! (j/k)

Comment

• Nee nee nee... Die "zwarte" koplampen en knipperlichten.

Ook de velgen, mjah, i don't know. 't Is me allemaal te blingbling. Dees kar is puur voor de show, die rode M3 was wel een klasse meer dan dit.

Vind ik.

Comment

• Die rode is echt te zalig maar toch zegt iets in me dat je een M3 beter orgineel laat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Nee nee nee... Die "zwarte" koplampen en knipperlichten.

Ook de velgen, mjah, i don't know. 't Is me allemaal te blingbling. Dees kar is puur voor de show, die rode M3 was wel een klasse meer dan dit.

Vind ik.
                                  eerst is het van Macaoblauw dit, BBS RS dat en nu is het weer ni goed
                                  (ok, tzijn dan wel geen RS'en maar die zijn even bling bling)

nee ik volg u wel in de all show and no go

Comment

• Ey pas op dit ding is zalig, hé !

Maar mocht 'ie in mijn garage komen dan vliegen die keilelijke zwarte lichten vooraan er onmiddellijk uit. En weer originele erin.

De velgen zou 'k houden, vind 'k nog wel cool. Alleen jammer dat de velgrand hoogglansgepolierd is, ziet er veel te sjonnie uit.

Comment

• Wat mij het hardst stoort aan die velgen zijn die centercaps of wielmoerbeschermers of hoe je het ook noemt. Dat vond ik bij die van bt. ook zo spijtig. Het doet zo ongelofelijk plastiekerig aan en de gaten die eigenlijk zouden moeten ontstaan volgens het patroon van de velgen zijn gewoon opgevuld. Nee, dat kan beter. Ik zie trouwens ook nog altijd het liefst een velg waar de wielmoeren zichtbaar bij zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                        toon eens dat zoekertje
                                        Lees dit nu pas, ik zal eens zoeken of het nog ergens tussen mijn geschiedenis staat!
                                        Edit: blijkbaar is 'ie al verwijderd, ik ben er twee tegengekomen in m'n geschiedenis die er niet meer tussenstaan, dus vermoedelijk zit die ene er jammer genoeg bij.
                                        Last edited by ; 23/03/2007, 21:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          De eigenaars van een (nieuwe) M kunnen nu wereldwijd babbelen (veronderstel ik toch) op hun eigen webstek.

Mooi initiatief, maar niet weggelegd voor niet eigenaren .

www.m-power.com
                                          Vraagje: Ik wel me registreren maar telkens komt dit: "Die PLZ ist falsch oder in dem Land unbekannt."

Iemand die weet wat ik daar moet invullen?

Comment

Working...
                                          X