Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenPost Leit Zahl
Postcode dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKijk, die velgen bedoel ik dus. Die zouden echt vet staan onder die donkergrijze E30 maar dan naturlijk in gewone zilveren lak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenja waarschijnlijk wel maar dit zijn 18" magnesium racewielen, onbetaalbaar vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZie je die veerpoot-relocatieplaten (waardoor de poten bovenaan meer naar binnen staan en waardoor je dus wat meer camber hebt)? Bestaat dat ook voor seriewagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIt actually does, ik ken iemand die dat op z'n E30 geplaatst heeft, wil je dat ik eens informeer?
Ik vrees wel dat je die dingen voor de E30 en de E36 zal vinden, maar niet voor de E87.
Comment
-
De E87, da's de 1-serie hé zeker?
Nuja, ik denk dat er hoedanook toch wel een klein beetje custom aan is hoor, je moet namelijk je veerpoot bovenaan 'decentraliseren' als je begrijpt wat ik bedoel, en dat lijkt me moeilijk om gewoon zo te kopen om de hoek bij wijze van spreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenIk vrees niet voor de maakbaarheid of koopbaarheid. Keurbaarheid zal andere koek zijn
Comment
Comment