Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Vraagje: Ik wel me registreren maar telkens komt dit: "Die PLZ ist falsch oder in dem Land unbekannt."

Iemand die weet wat ik daar moet invullen?
    Post Leit Zahl

Postcode dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Post Leit Zahl

Postcode dus
      Opgelost. Bedankt

Comment

• originele gerestaureerde 1992 DTM e30 m3 van Roberto Ravaglia
        wagen staat te koop

Comment

• Comment

• Kijk, die velgen bedoel ik dus. Die zouden echt vet staan onder die donkergrijze E30 maar dan naturlijk in gewone zilveren lak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Kijk, die velgen bedoel ik dus. Die zouden echt vet staan onder die donkergrijze E30 maar dan naturlijk in gewone zilveren lak.
              ja waarschijnlijk wel maar dit zijn 18" magnesium racewielen, onbetaalbaar vrees ik, maar zo ongelofelijk geil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                ja waarschijnlijk wel maar dit zijn 18" magnesium racewielen, onbetaalbaar vrees ik
                En niet zo eenvoudig om er op te krijgen vermits ze het single bolt racesysteem dragen.

Comment

• Pure p0rno !

Comment

• Stel u voor dat je daar mee aan komt op een trackday

Comment

• Ik ben verliefd...

Comment

• Zie je die veerpoot-relocatieplaten (waardoor de poten bovenaan meer naar binnen staan en waardoor je dus wat meer camber hebt)? Bestaat dat ook voor seriewagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Zie je die veerpoot-relocatieplaten (waardoor de poten bovenaan meer naar binnen staan en waardoor je dus wat meer camber hebt)? Bestaat dat ook voor seriewagens?
                          It actually does, ik ken iemand die dat op z'n E30 geplaatst heeft, wil je dat ik eens informeer?

Comment

• Moet normaal gezien zeker te doen zijn volgens mij, al zal het wel iets kosten vrees ik.

edit: porker was me voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              It actually does, ik ken iemand die dat op z'n E30 geplaatst heeft, wil je dat ik eens informeer?
                              Ja, graag ! Als 't custom stuff is, dan ben ik al minder geïnteresseerd, maar als 't gaar-en-klaar te kopen is : waarom niet.

Ik vrees wel dat je die dingen voor de E30 en de E36 zal vinden, maar niet voor de E87.

Comment

• De E87, da's de 1-serie hé zeker?
                                Nuja, ik denk dat er hoedanook toch wel een klein beetje custom aan is hoor, je moet namelijk je veerpoot bovenaan 'decentraliseren' als je begrijpt wat ik bedoel, en dat lijkt me moeilijk om gewoon zo te kopen om de hoek bij wijze van spreken.

Comment

• Ik vrees niet voor de maakbaarheid of koopbaarheid. Keurbaarheid zal andere koek zijn

Comment

• Je zult zelf sowieso nieuwe gaten moeten maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                      Ik vrees niet voor de maakbaarheid of koopbaarheid. Keurbaarheid zal andere koek zijn
                                      Bwa, als je chance hebt en het is ene die er niet echt op let dat ze wat meer naar binnen staan, raak je erdoor.

Comment

• Ik denk niet dat Gilles zich ooit zorgen gaat maken over naar de keuring gaan.
                                        Meestal zijn zijn auto's weg als ze 4 worden.

Comment

• Als je crasht en ze vinden zo'n bricolage onder uw motorkap, dan sta je ferm gescheten. En dat kan jammer genoeg al van dag 1

Comment

Working...
                                          X