Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk denk niet dat Gilles zich ooit zorgen gaat maken over naar de keuring gaan.
Meestal zijn zijn auto's weg als ze 4 worden.
Die minkukels van den AK kunnen mijn Delhaizetasje opblazen.
Ik plan ook een anti-roll kit te steken op m'n volgende auto. Illegaal, kan 'ie nooit mee door de keuring. Andere veren zonder validatierapport en attest. Illegaal. Andere remschijven, en staalomvlochten remleidingen. Illegaal.
Taratataaaaaa !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoeveel nieuwe auto's heeft gilles al gehad volgens jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDus is de kans misschien groter dat hij naar de keuring zal moeten gaan.
'Ie zal uiteraard moeten worden gekeurd op 't moment dat 'ie in België binnenkomt, maar daarna hoogst waarschijnlijk niet meer.
Ik plan 'm af te schrijven op 2 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenAls je crasht en ze vinden zo'n bricolage onder uw motorkap, dan sta je ferm gescheten. En dat kan jammer genoeg al van dag 1
't Is daarmee dat ik wat info wil, 'k wil 'es zien hoe die dingen eruit zien, wat mogelijk is en wat niet. En dies meer.
Kloterij aan die dingen is, dat ze niet "instelbaar" zijn. Je kan niet effe als je tekomt op een leuk stukje asfalt *klik-klik* doen en je hebt 'n kilootje of zes camber extra, en als je gedaan hebt met spelen *klik-klik* en 'ie staat terug standaard.
De kans dat zoiets ooit op m'n auto komt, is kleiner dan de kans dat ik rang1-winnaar Euromillions word. Maar ik vind 't altijd leuk om zo'n dingen te kennen, en er vanaf te weten.
Comment
-
8 bouten losmaken en terug vastzetten is natuurlijk wel te doen enkel voor een circuitdag ofzo. Maar is dit het enige wat je moet doen voor je camber te veranderen, of moet je ophangingsdriehoek ook anders bevestigd worden?
Het lijkt me trouwens dat je auto banden gaat vreten met zo'n camber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVolgens mij al 5.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk plan 'm af te schrijven op 2 jaar.
Comment
-
Quasi. Met de touring ben ik uiteraard naar de keuring geweest. Trouwens leuke verhalen over te vertellen, zoals in jaar x gebuisd voor de achterophanging, de dag erna volgetankt en 3 grote zakken patatten gaan halen bij nen klant en dan terug naar de keuring en erdoor, en 't jaar erna, jaar x+1, wonder o wonder, onbeladen er plots weer wél door.
Den Alfa enkel na import. Idem voor de cabrio. LBT één keer mee naar de keuring geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenHet lijkt me trouwens dat je auto banden gaat vreten met zo'n camber
Trust me : een strakkere auto (die niét meer rolt) + wat meer camber = very very muts nieded !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenoriginele gerestaureerde 1992 DTM e30 m3 van Roberto Ravaglia
wagen staat te koop
Puur uit interesse, hoeveel kost dit speeltje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten8 bouten losmaken en terug vastzetten is natuurlijk wel te doen enkel voor een circuitdag ofzo. Maar is dit het enige wat je moet doen voor je camber te veranderen, of moet je ophangingsdriehoek ook anders bevestigd worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenPuur uit interesse, hoeveel kost dit speeltje?
In euro's uitgedrukt : ik peins een pák. Als 't authentiek race-monstertje is van BMW Motorsport, compleet in orde gezet, gelijk nieuw dus. Uh-oh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenPuur uit interesse, hoeveel kost dit speeltje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue, acht bouten ça va. Ik vrees echter dat, als je je auto op de krik zet, en je vijst die 4 bouten van één veerbeen los, dat 'ie dan waarschijnlijk makkelijk "verschuift", en dat je 'm dan niet meer proper terug gealinieerd krijgt? Of sla ik de bal uit het squashterrein, nu?
Of bedoel je hier iets anders?
Comment
-
Ook. 'k Heb daar - eerlijk waar - geen verstand van. Hetgeen ik al van een auto afgevezen heb, beperkt zich tot wielen. En een radio. En een pookknop. Schluss. (edit : en de deurpanelen van m'n cabrio, en de armsteunen, en de zijpanelen achteraan )
Hoe gaat dat in z'n werk, zo'n veerbeen vastvijzen in die dome daar vanboven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue, acht bouten ça va. Ik vrees echter dat, als je je auto op de krik zet, en je vijst die 4 bouten van één veerbeen los, dat 'ie dan waarschijnlijk makkelijk "verschuift", en dat je 'm dan niet meer proper terug gealinieerd krijgt? Of sla ik de bal uit het squashterrein, nu?
Denk ik.
Maar ik twijfel of je enkel daarmee je camber mee verandert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZoals ik al zei, je zult nieuwe gaten moeten maken om je veerdingese in vast te maken, die moeten dus gewoon goed staan en dan hoef je het naderhand maar vast en los te schroeven en het staat meteen goed.
Denk ik.
Maar ik twijfel of je enkel daarmee je camber mee verandert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAuto zal ook ietsje lager komen te liggen. Voor de rest zal er niet zo bíjster veel veranderen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIdd, kleine zwaartepunt verlaging en betere veerwerking in bochten waarschijnlijk.
Comment
Comment