Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lager zal 'ie nauwelijks komen te liggen, daarmee. Een paar graden bovenaan maakt waarschijnlijk geen millimeter uit qua rijhoogte.

Maar 't camber verandert er zeer zeker wel door, veel hoeft dat niet te zijn, een graad of 2-3 is meer dan voldoende (meer = overkill). Eenzelfde aanpassing deed BMW trouwens zélf aan één van de M-modellen, vergeleken met 't gewone model waarvan die M was afgeleid. 'k Ben nu niet meteen 100% zeker, maar ik *dacht* dat het op de E36 Z3 M was. BmwMoptic zal dat wel kunnen bevestigen, of corrigeren.

Comment

• Die ex-Ravaglia:
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Lager zal 'ie nauwelijks komen te liggen, daarmee. Een paar graden bovenaan maakt waarschijnlijk geen millimeter uit qua rijhoogte.

Maar 't camber verandert er zeer zeker wel door, veel hoeft dat niet te zijn, een graad of 2-3 is meer dan voldoende (meer = overkill). Eenzelfde aanpassing deed BMW trouwens zélf aan één van de M-modellen, vergeleken met 't gewone model waarvan die M was afgeleid. 'k Ben nu niet meteen 100% zeker, maar ik *dacht* dat het op de E36 Z3 M was. BmwMoptic zal dat wel kunnen bevestigen, of corrigeren.

Alleen al de stelling van pythagoras zegt mij dat hij toch zeker enkele mm's lager zal komen te liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Alleen al de stelling van pythagoras zegt mij dat hij toch zeker enkele mm's lager zal komen te liggen.
          Allez, je begint er zelf over dus ik vermoed dat je er ook bedreven in bent (unlike me), in die dingen. Ga dan maar 'es uitrekenen hoeveel millimeter lager een auto komt te liggen als z'n veerbeen van pakweg 60 cm lengte, in plaats van b.v. 8° naar binnen, nu 11° naar binnen komt te staan. Tekeningetje vind je in bijlage.

I tell you : zo'n zaken worden gedaan NIET voor een verlaging, maar wel om 't camber, en evt. ook de naloop, te wijzigen. 'Ie zal misschien een paar mm zakken, maar dat is 't spreken niet waard. Zie je niet, voel je niet. Je zei hoger dat het 't camber niet zou aanpassen, maar wel voor een verlaging zou zorgen (en ik interpreteer dat als "een verlaging van betekenis"). Is niet zo.
          Last edited by ; 26/03/2007, 14:32.

Comment

• En dan te weten dat die eigenaar nog een 2e in zijn garage staan heeft met delivery miles.
            Last edited by ; 02/07/2007, 13:36.

Comment

• Hoeveel vd 843 linksgestuurde CSL's zouden er hier in België rondbollen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                Hoeveel vd 843 linksgestuurde CSL's zouden er hier in België rondbollen ?
                In 2003 zijn er 4 ingeschreven en in 2004 waren dat er 6.

2005 zijn de cijfers niet beschikbaar

Comment

• Ken je die eigenaar ?
                  Hij ruilt em toevallig binnenkort niet in voor een E60 M5 ?

Comment

Ken je die eigenaar ?
                    Kennen is veel gezegd. Heb hem al een paar keer ontmoet ja.

Weet niet of hij hem gaat inruilen. Bedoel je deze? of die met delivery miles?
                    Want deze gaat ie mss wel inruilen, maar die andere zou ik gek vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Kennen is veel gezegd. Heb hem al een paar keer ontmoet ja.

Weet niet of hij hem gaat inruilen. Bedoel je deze? of die met delivery miles?
                      Want deze gaat ie mss wel inruilen, maar die andere zou ik gek vinden...
                      Zal niet die met delivery miles zijn,

't gaat om een exemplaar met iets minder dan 20.000km

Comment

Ken je die eigenaar ?
                        Weet je al iets meer voor uw opvolger, CSL ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Weet je al iets meer voor uw opvolger, CSL ?

Dat 't een CSL wordt staat vast
                          Hebben 1 Duits exemplaar op't oog en er kan elk moment een Belgische vrijkomen.

Maar willen de huidige M3 eerst buiten, er zijn enkele geinteresseerden maar voorlopig hebben we nog geen centen gezien..

Comment

Allez, je begint er zelf over dus ik vermoed dat je er ook bedreven in bent (unlike me), in die dingen. Ga dan maar 'es uitrekenen hoeveel millimeter lager een auto komt te liggen als z'n veerbeen van pakweg 60 cm lengte, in plaats van b.v. 8° naar binnen, nu 11° naar binnen komt te staan. Tekeningetje vind je in bijlage.

I tell you : zo'n zaken worden gedaan NIET voor een verlaging, maar wel om 't camber, en evt. ook de naloop, te wijzigen. 'Ie zal misschien een paar mm zakken, maar dat is 't spreken niet waard. Zie je niet, voel je niet. Je zei hoger dat het 't camber niet zou aanpassen, maar wel voor een verlaging zou zorgen (en ik interpreteer dat als "een verlaging van betekenis"). Is niet zo.
                            gTa,heb jij eigenlijk nog nooit een aanbieding gekregen van BMW Bornem om daar de zaken te regelen met al uw kennis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                              gTa,heb jij eigenlijk nog nooit een aanbieding gekregen van BMW Bornem om daar de zaken te regelen met al uw kennis?
                              Die kennis opdoen is zuiver ontspanning voor hem. And besides: lonen bij BMW belgium zijn nu ook niet zo super, hoor.

Comment

Dat 't een CSL wordt staat vast
                                Hebben 1 Duits exemplaar op't oog en er kan elk moment een Belgische vrijkomen.

Maar willen de huidige M3 eerst buiten, er zijn enkele geinteresseerden maar voorlopig hebben we nog geen centen gezien..
                                Heb je een link van die CSL in Duitsland, België ?

Comment

Zal niet die met delivery miles zijn,

't gaat om een exemplaar met iets minder dan 20.000km
                                  Oh.

Mja, deze heeft volgens mij al wel meer km's.
                                  Ahja, ben niet zeker, maar in de zomer zie ik hem (of zijn vrouw) dagelijks bijna met die wagen rijden.

Comment

Zie je die veerpoot-relocatieplaten (waardoor de poten bovenaan meer naar binnen staan en waardoor je dus wat meer camber hebt)? Bestaat dat ook voor seriewagens?

aftermarket voor bmw

Comment

• Misschien een stomme vraag, maar wat houden die delivery miles precies in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Misschien een stomme vraag, maar wat houden die delivery miles precies in?
                                        Dat wil zeggen dat er buiten de kilometers van de fabriek naar de trein en van de trein op de opligger en van de opligger naar de dealer enzovoort niet mee gereden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Dat wil zeggen dat er buiten de kilometers van de fabriek naar de trein en van de trein op de opligger en van de opligger naar de dealer enzovoort niet mee gereden is.
                                          Thnx voor de snelle uitleg!

Comment

Working...
                                          X