Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien een stomme vraag, maar wat houden die delivery miles precies in?
De kilometerstand van de fabriek... dus 20 km op de teller ofzo (nooit mee gereden dus, alleen maar van de fabriek op de vrachtwagen en van de dealer naar huis)
Enkel mocht ik een méér dan zót overdreven maandelijks inkomen hebben uit vastgoed of ander min of meer vast renderend gedoe, zou ik me beroepsmatig in de automobielwereld wagen. En als wat : geen idee. Ik heb geen zin om op een desk floor te gaan zitten leasingstrategieën uit te rekenen, of om in een juridische dienst contractjes te zitten uitvlooien. En evenmin ben ik mécanicien of ingenieur.
Dus : waar zou ik terecht kunnen?
En verkopen voor een ander, dat zie ik ook niet zitten. Voor mezelf wel, maar dan zijn we weer bij dat meer dan zot overdreven maandelijks inkomen aanbeland.
Tot zover de bewering dat die dingen dienen om de auto lager te leggen, en niet voor 'n aanpassing van 't camber. Ze heten dus blijkbaar "camberplates". Nou...
Moest ie nu nog in nieuwstaat zijn dan misschien,
maar dat is ie helemaal niet...
Borduurschade,voorbumper en motorkap zijn 1en al steenslag, lak van de carbonlipjes is afgebladerd,...
+ dat we de originele CSL velgen dan nog moeten bijkopen..
't Is wel een Premium Selection dus 2jaar BMW garantie,
maar dat is die €15.000 extra niet waard...
Daar hebben ze zowat allemaal last van, tenzij de karren die nog nooit een beetje luchtweerstand van betekenis hebben gekend. Nee, echt.
Dat is waar, zeker die lak over de carbon lipjes.
Voor de juiste prijs allemaal geen probleem, en bestellen ons gewoon nieuwe lipjes. Maar voor €78.000 mag ie wel perfect in orde zijn..
Nu, ze zaten er blijkbaar ook niet echt achter om hem te verkopen.
Niet vriendelijk, en hij kwam af met zever zoals dat de originele velgen enkele €1000 meerprijs waren en dat die carbonlipjes hoogstwaarschijnlijk niet bij te bestellen waren...
Zever inderdaad. De andere velgen waren een gratis optie. Neen, zelfs dat niet, de andere velgen waren standaard en de gewone 19" van de M3 waren de gratis optie.
Zever inderdaad. De andere velgen waren een gratis optie. Neen, zelfs dat niet, de andere velgen waren standaard en de gewone 19" van de M3 waren de gratis optie.
Inderdaad, spijtig dat ik die pdf prijslijst die je me doorgaf niet had afgedrukt
Enige "catch" aan die originele CSL's waren dat je ze af-fabriek blijkbaar enkel kon krijgen op de MPSC.
Ja, en dat is de reden waarom je CSL's ziet zonder die velgen. Wreed stom, eigenlijk, want de Styling 127M zijn duurder, beter en vooral lichter dan de Styling 67M/19. En ook de Pilot Sport Cup zijn duurder dan de andere banden die je anders kon krijgen.
En frankly : alsof de BMW-dealer niet gewone bandjes op de 127M zou leggen, als je dat wou. Zal 'ie niks voor extra aangerekend hebben.
is deze uitvoering eigenlijk véél meer waard dan de gewone? en wat zijn de specs? Is een gt zeker?
Da's een GT, yep. Of ze veel meer waard zijn, hangt van de kopers, ondertussen al eerder verzamelaars, af. Ze zijn zeldzaam, ja, en dat pusht de prijs. Als je geen verzamelaar bent, of geen zwak hebt voor uitzonderlijke BMW's (zonder uitzonderlijk te zijn qua specs), dan raad ik je de GT eigenlijk af. Zeker als kar om hard mee te gaan rijden.
De M3 GT is een gelimiteerde E36 M3 3.0. Was maar in één kleur, met één interieurkleur, te krijgen : British Racing Green, met een zwart/groen wildleder/lederen interieur. 'Ie had standaard carbon-interieurpaneeltjes, de witte pinkers vooraan (achteraan oranje!), en enkele extra addenda (zoals de M-II achterspoiler, de gesmede velgen die standaard op de cabrio zaten, een veerpootbrug, ...). Speciaal was dat 'ie als 3.0 al de alu deuren had, iets wat de gewone 3.0 nog niet had, de 3.2 wel.
An awesome collection of epic supercar pictures and galleries. Enjoy the beauty, aggression and outright strinking nature of the best cars on the planet.
Wat belangrijk is voor het harde circuitgebruik, en wat de GT wel heeft tegenover de 3.0 is dat de olie wordt aangezogen aan de voorkant en de achterkant van het carter. De 3.2 heeft deze spec ook. Het is natuurlijk zonde om een mooie GT af te raggen op het circuit, maar dat is ieders keus
Ik heb ze, eerlijk waar, eigenlijk nooit mooi gevonden. Ik vind die gesmede Styling 24 velgen eigenlijk niet mooi (enkel de styling 39 vind ik knappe E36M velgen), ik vind de kleur zelfs pokkelelijk. De achterspoiler is m'n ding niet, en ook de mixed pinkers (oranje & wit) vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd.
Maar omdat 'ie origineel zo is, vind ik 'm wel iets hebben.
Comment