Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
waarom denkt iedereen altijd dadelijk dat de wannes met dat ding gaat raggen ...dat hok staat te koop in nederland voor 13500€... is opnieuw gespoten en heeft momenteel 177000km...zou revisie gehad hebben op 150.000.... maar die nederlanders kennende moet je dat wel met een korreltje zout nemen .
en ja, moest ik zoiets kopen...ik zou er idd mee op circuit gaan... en hard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwaarom denkt iedereen altijd dadelijk dat de wannes met dat ding gaat raggen
True or true?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEn een interieur dat in een raar groen afgewerkt is zal ook wel helpen zeker?
a green milieubox
a green milieubox
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDus als je er 4 ziet in één opslag, ben je gewoon dood?
*idee*
Maak 'es voor de gein een testamentje in mijn voordeel op? Ik zorg dan voor een ver(r)assing volgende Ringmeeting.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZou bij mijn geen kwaad kunnen... ICD...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDus als je er 4 ziet in één opslag, ben je gewoon dood?
*idee*
Maak 'es voor de gein een testamentje in mijn voordeel op? Ik zorg dan voor een ver(r)assing volgende Ringmeeting.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten... en een afgeragde madam (oftopic) en een afgeragde 530d (ontopic)...
*mailt naar zijdiedebroekdraagttenhuize@bmwmb.be*
"Madam, uwe vent zegt ni zo'n propere dingen over u, kommekeerier da'k u een beetje troost en al. Wat zegde? Of ik met uwen auto, de 335i coupé, een beetje op boodschappen wil? Ja zenne. Ik weet ne zéér goeie slager zijn in Zolder. Ha get gaat niet mee. Oké. Seffens terug, hé. Allez, vanavond. Ja dag madammeken. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat zal wel, met zo'n roetstoof
...
Oké, enkel in Zolder liep ze een beeteke warm.
Maar roeten kan ze wel, jah !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
*mailt naar zijdiedebroekdraagttenhuize@bmwmb.be*
"Madam, uwe vent zegt ni zo'n propere dingen over u, kommekeerier da'k u een beetje troost en al. Wat zegde? Of ik met uwen auto, de 335i coupé, een beetje op boodschappen wil? Ja zenne. Ik weet ne zéér goeie slager zijn in Zolder. Ha get gaat niet mee. Oké. Seffens terug, hé. Allez, vanavond. Ja dag madammeken. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIn het midden van zijn post besefte hij dat Renske ook meeleest hier.
Edit :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRenske weet dat ik 1) op jongere vrouwen val en niet op ouwe(re ), en 2) dat ze me 100% mag vertrouwen.
Comment
-
DéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.
Comment
Comment