Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Het gevoel en de passie wat de wagen heeft maken dat allemaal goed

Ik ben er zot van, iedere keer als ik er eentje zie op de ring slaat mijn hart een slag of 3 over
    En een interieur dat in een raar groen afgewerkt is zal ook wel helpen zeker?

Comment

• waarom denkt iedereen altijd dadelijk dat de wannes met dat ding gaat raggen ...dat hok staat te koop in nederland voor 13500€... is opnieuw gespoten en heeft momenteel 177000km...zou revisie gehad hebben op 150.000.... maar die nederlanders kennende moet je dat wel met een korreltje zout nemen .

en ja, moest ik zoiets kopen...ik zou er idd mee op circuit gaan... en hard!

Comment

• Als 'ie al herspoten is, en gereviseerd, dan kan 't geen kwaad. Afraggen dat krel.

Een GT van 13.500 EUR is trouwens toch al z'n verzamelwaarde kwijt. Doorgaans gaan de mooie exemplaren een pák meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          waarom denkt iedereen altijd dadelijk dat de wannes met dat ding gaat raggen
          Gij ragt gewoon alles af. 't Moet zelfs geen 4 wielen hebben. 't Moet zelfs geen wielen hebben, gewoon twee koplampen en nen achterbumper is ook al goed.

True or true?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            En een interieur dat in een raar groen afgewerkt is zal ook wel helpen zeker?
            Weeee aaaaaaall live in a green milieubox
            a green milieubox
            a green milieubox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Dus als je er 4 ziet in één opslag, ben je gewoon dood?

*idee*

Maak 'es voor de gein een testamentje in mijn voordeel op? Ik zorg dan voor een ver(r)assing volgende Ringmeeting.
              Zou bij mijn geen kwaad kunnen... ICD...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Zou bij mijn geen kwaad kunnen... ICD...
                Bwoah, een autobatterij aan je ... euhm ... ballen, en *kkrrssjtt* kortsluiting, en ik heb er nog 'es een 335i bij ook.

Comment

• ... en een afgeragde madam (oftopic) en een afgeragde 530d (ontopic)...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dus als je er 4 ziet in één opslag, ben je gewoon dood?

*idee*

Maak 'es voor de gein een testamentje in mijn voordeel op? Ik zorg dan voor een ver(r)assing volgende Ringmeeting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Dat zal wel, met zo'n roetstoof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        is deze uitvoering eigenlijk véél meer waard dan de gewone? en wat zijn de specs? Is een gt zeker?
                        als je em een beetje mooi vind is dit wel dé e36 m3 om te hebben : de beste motor, enkele upgrades van de evo en serieus underpriced voor een model dat zeldzamer is als bvb de e30 sportevo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          ... en een afgeragde madam (oftopic) en een afgeragde 530d (ontopic)...

*mailt naar zijdiedebroekdraagttenhuize@bmwmb.be*

"Madam, uwe vent zegt ni zo'n propere dingen over u, kommekeerier da'k u een beetje troost en al. Wat zegde? Of ik met uwen auto, de 335i coupé, een beetje op boodschappen wil? Ja zenne. Ik weet ne zéér goeie slager zijn in Zolder. Ha get gaat niet mee. Oké. Seffens terug, hé. Allez, vanavond. Ja dag madammeken. "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            Dat zal wel, met zo'n roetstoof
                            Babs is géén stoof !!

...

Oké, enkel in Zolder liep ze een beeteke warm.

Maar roeten kan ze wel, jah !

Comment

*mailt naar zijdiedebroekdraagttenhuize@bmwmb.be*

"Madam, uwe vent zegt ni zo'n propere dingen over u, kommekeerier da'k u een beetje troost en al. Wat zegde? Of ik met uwen auto, de 335i coupé, een beetje op boodschappen wil? Ja zenne. Ik weet ne zéér goeie slager zijn in Zolder. Ha get gaat niet mee. Oké. Seffens terug, hé. Allez, vanavond. Ja dag madammeken. "
                              In het midden van zijn post besefte hij dat Renske ook meeleest hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                In het midden van zijn post besefte hij dat Renske ook meeleest hier.
                                Renske weet dat ik 1) op jongere vrouwen val en niet op ouwe(re ), en 2) dat ze me 100% mag vertrouwen.

Edit :

Comment

Renske weet dat ik 1) op jongere vrouwen val en niet op ouwe(re ), en 2) dat ze me 100% mag vertrouwen.
                                  OK, dan zal ik wel een PM naar DéGio sturen.

Comment

• DéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.

Comment

DéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.

Basskist in de koffer en maar boenken!

Comment

DéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.

Ik denk dat als hij kon kiezen tussen de 335i en mevrouw BMWMB dat hij voor de laatste optie zou gaan.

Comment

• Ik denk het niet.

Comment

Working...
                                          X