Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waarom denkt iedereen altijd dadelijk dat de wannes met dat ding gaat raggen ...dat hok staat te koop in nederland voor 13500€... is opnieuw gespoten en heeft momenteel 177000km...zou revisie gehad hebben op 150.000.... maar die nederlanders kennende moet je dat wel met een korreltje zout nemen .
en ja, moest ik zoiets kopen...ik zou er idd mee op circuit gaan... en hard!
waarom denkt iedereen altijd dadelijk dat de wannes met dat ding gaat raggen
Gij ragt gewoon alles af. 't Moet zelfs geen 4 wielen hebben. 't Moet zelfs geen wielen hebben, gewoon twee koplampen en nen achterbumper is ook al goed.
is deze uitvoering eigenlijk véél meer waard dan de gewone? en wat zijn de specs? Is een gt zeker?
als je em een beetje mooi vind is dit wel dé e36 m3 om te hebben : de beste motor, enkele upgrades van de evo en serieus underpriced voor een model dat zeldzamer is als bvb de e30 sportevo
"Madam, uwe vent zegt ni zo'n propere dingen over u, kommekeerier da'k u een beetje troost en al. Wat zegde? Of ik met uwen auto, de 335i coupé, een beetje op boodschappen wil? Ja zenne. Ik weet ne zéér goeie slager zijn in Zolder. Ha get gaat niet mee. Oké. Seffens terug, hé. Allez, vanavond. Ja dag madammeken. "
"Madam, uwe vent zegt ni zo'n propere dingen over u, kommekeerier da'k u een beetje troost en al. Wat zegde? Of ik met uwen auto, de 335i coupé, een beetje op boodschappen wil? Ja zenne. Ik weet ne zéér goeie slager zijn in Zolder. Ha get gaat niet mee. Oké. Seffens terug, hé. Allez, vanavond. Ja dag madammeken. "
In het midden van zijn post besefte hij dat Renske ook meeleest hier.
DéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.
DéGio gaat metéén velgen leggen van 't jaar 2018 op die 335i coupé !!! Allez, 'ie legt toch velgen van ca. 12 jaar jonger dan de auto, op z'n auto's, right? De chroomboogskes die rond de wielen gaan komen dan, zou 'ie dan ook wel beter zélf in "Shadow Line" spuiten, anders gaat dat vloeken met de hoogglans Shadow Line van de 335i.
Ik denk dat als hij kon kiezen tussen de 335i en mevrouw BMWMB dat hij voor de laatste optie zou gaan.
Comment