Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet op de E19 en de ring rond Antwerpen achter een M5 (E60) gereden, maar met bredere uitlaten. Heb dit ooit gezien op het web en ik dacht dat het Hartge was maar kan het niet direct vinden. En men fototoestel gaf net de geest, ik kon wel wenen
Iemand die weet wat ik bedoel of evtl een foto tevoorschijn kan toveren?
Langs één kant vind ik 't knap dat die holtes links en rechts van het diffusorgat nu volledig opgevuld zijn. Anderzijds : 4 uitlaten vind ik al veel (erg hoog poser-gehalte), laat staan dat 't dan vier van doie ovalen Howitzers zijn. En 't is niet origineel.
Ik zou 't niet doen. Een andere uitlaat : ja. Maar dan enkel met OEM-looks en een notOEM-sound.
Langs één kant vind ik 't knap dat die holtes links en rechts van het diffusorgat nu volledig opgevuld zijn. Anderzijds : 4 uitlaten vind ik al veel (erg hoog poser-gehalte), laat staan dat 't dan vier van doie ovalen Howitzers zijn. En 't is niet origineel.
Ik zou 't niet doen. Een andere uitlaat : ja. Maar dan enkel met OEM-looks en een notOEM-sound.
Ik zou denk ik enkel twijfelen omdat het nogal AMG-ish is
Comment