Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik zou 't niet doen. Een andere uitlaat : ja. Maar dan enkel met OEM-looks en een notOEM-sound.
    Meisterschaft !

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

ik vind het geluid wel niet mooi, maar bon
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      Meisterschaft !

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

ik vind het geluid wel niet mooi, maar bon

Da's ziek lol

Comment

Meisterschaft !
        Nah, moet ik niet. Die titanium-dingen zijn eigenlijk niet wat je wil, hier in Europa. Tenzij je wil door iederéén die je passeert nagewezen worden terwijl ze "Kijk wat een ongeloorloofde rijstijl, en wat een onwettig luide kar !!" mompelen. Ik vind de sound ook lelijk (echt lelijk, maar wél impressionant ... die twee dingen moeten duidelijk worden gescheiden), en zou nooit het zotte bedrag voor zo'n titanium lijn over hebben.

Een E46 M3 behoeft een Bastuck middendemper + de originele einddemper. Op die manier verlies je geen vermogen (met de meeste aftermarket uitlaten verlies je wel vermogen), en klinkt 'ie 't knapste.

Edit : 'k zie nu dat 't een M5 is. Wat een verschrikking, soundwise dan. Allez, serieus, de sound van zo'n V10 is al niet te best, dus die houd je liefst zo laag en zo bulderend mogelijk. Zo'n geschreeuw past enkel bij een modded supersportauto, vind ik. Ik zou no way m'n M5 zo willen verneuken, rijd daar 'es alle dagen mee rond.

Comment

• Effe hier verder doen, staan ze meer op hun plaats.

Ook knap : lichtgrijs alcantara/stof !

Comment

• En de zwarte versie, eigenlijk nog knapper.

Comment

Nah, moet ik niet. Die titanium-dingen zijn eigenlijk niet wat je wil, hier in Europa. Tenzij je wil door iederéén die je passeert nagewezen worden terwijl ze "Kijk wat een ongeloorloofde rijstijl, en wat een onwettig luide kar !!" mompelen. Ik vind de sound ook lelijk (echt lelijk, maar wél impressionant ... die twee dingen moeten duidelijk worden gescheiden), en zou nooit het zotte bedrag voor zo'n titanium lijn over hebben.

Een E46 M3 behoeft een Bastuck middendemper + de originele einddemper. Op die manier verlies je geen vermogen (met de meeste aftermarket uitlaten verlies je wel vermogen), en klinkt 'ie 't knapste.

Edit : 'k zie nu dat 't een M5 is. Wat een verschrikking, soundwise dan. Allez, serieus, de sound van zo'n V10 is al niet te best, dus die houd je liefst zo laag en zo bulderend mogelijk. Zo'n geschreeuw past enkel bij een modded supersportauto, vind ik. Ik zou no way m'n M5 zo willen verneuken, rijd daar 'es alle dagen mee rond.

Volledig akkoord hoor ik postte de link enkel maar omdat hij theoretisch gezien aan je eisen voldeed: OEM looks en niet-OEM sound

Is zo'n lijn zó duur dan ? Ik heb nog de prijs gehoord van een inoxen RUF-uitlaatlijn en dat vond ik behoorlijk misselijk
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De lekkerste E36 M3 die er is : de limousine.

Wel een vreemd kleurtje, dit calypsorood (niet m'n ding eigenlijk). Al zouden de velgen die 'k gekocht heb (Styling 29 met goudkleurige hart) wel knap staan hieronder.

Zeer knappe auto, staat nog prachtig origineel. Spacertjes achteraan, wel, denk ik.

Comment

• Knappe pic. GT.

Comment

• Hiersie, koopje.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Jah !

(jammer van 't lelijke groen, vind ik, maar Nappa champagne ! )

Samen met dat standaard hout...

Comment

• zoek de fout : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=81052739

(en 't gaat niet over de tjoening)

Comment

• Ook hier : zoek de fout. En neen, 't gaat niet over de pinkers.

Comment

• Stuurtje ?
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

zoek de fout : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=81052739

(en 't gaat niet over de tjoening)
                              Geen M-zetels zeker ?
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Geen M-zetels zeker ?
                                Mjah, de cabrio had nooit de M zetels, maar wel de gewone sportzetels. Standaard. En deze hier heeft die niet.

Comment

Stuurtje ?
                                  - edit -

Whoops, mijn fout. 'k Dacht dat 't een 3.0 was en dat 'ie dus de nieuwere niertjes had gestoken. Maar 't is toch een 3.2 zie ik nu.

Geen fout, dus.
                                  Last edited by ; 13/04/2007, 11:22.

Comment

*rustig David, rustig, nog even wachten*

Damn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      *rustig David, rustig, nog even wachten*

Damn
                                      Gaat gij naar Turijn rijden voor die wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Gaat gij naar Turijn rijden voor die wagen?
                                        als hij deze zomer nog te koop staat mss wel

Comment

• Als je 'n M3 wil, haal je ze best uit Spanje of Italië. Die dingen hebben veel minder water gezien, of koude temperaturen, dan hier of in Duitsland. En ze hebben doorgaans veel minder circuit gedaan ook, zeker de Spaanse.

Je zou gék moeten zijn om niét tot daar te willen gaan voor zo'n auto.

Comment

Working...
                                          X