Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
ik vind het geluid wel niet mooi, maar bon
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Nah, moet ik niet. Die titanium-dingen zijn eigenlijk niet wat je wil, hier in Europa. Tenzij je wil door iederéén die je passeert nagewezen worden terwijl ze "Kijk wat een ongeloorloofde rijstijl, en wat een onwettig luide kar !!" mompelen. Ik vind de sound ook lelijk (echt lelijk, maar wél impressionant ... die twee dingen moeten duidelijk worden gescheiden), en zou nooit het zotte bedrag voor zo'n titanium lijn over hebben.
Een E46 M3 behoeft een Bastuck middendemper + de originele einddemper. Op die manier verlies je geen vermogen (met de meeste aftermarket uitlaten verlies je wel vermogen), en klinkt 'ie 't knapste.
Edit : 'k zie nu dat 't een M5 is. Wat een verschrikking, soundwise dan. Allez, serieus, de sound van zo'n V10 is al niet te best, dus die houd je liefst zo laag en zo bulderend mogelijk. Zo'n geschreeuw past enkel bij een modded supersportauto, vind ik. Ik zou no way m'n M5 zo willen verneuken, rijd daar 'es alle dagen mee rond.
Nah, moet ik niet. Die titanium-dingen zijn eigenlijk niet wat je wil, hier in Europa. Tenzij je wil door iederéén die je passeert nagewezen worden terwijl ze "Kijk wat een ongeloorloofde rijstijl, en wat een onwettig luide kar !!" mompelen. Ik vind de sound ook lelijk (echt lelijk, maar wél impressionant ... die twee dingen moeten duidelijk worden gescheiden), en zou nooit het zotte bedrag voor zo'n titanium lijn over hebben.
Een E46 M3 behoeft een Bastuck middendemper + de originele einddemper. Op die manier verlies je geen vermogen (met de meeste aftermarket uitlaten verlies je wel vermogen), en klinkt 'ie 't knapste.
Edit : 'k zie nu dat 't een M5 is. Wat een verschrikking, soundwise dan. Allez, serieus, de sound van zo'n V10 is al niet te best, dus die houd je liefst zo laag en zo bulderend mogelijk. Zo'n geschreeuw past enkel bij een modded supersportauto, vind ik. Ik zou no way m'n M5 zo willen verneuken, rijd daar 'es alle dagen mee rond.
Volledig akkoord hoor ik postte de link enkel maar omdat hij theoretisch gezien aan je eisen voldeed: OEM looks en niet-OEM sound
Is zo'n lijn zó duur dan ? Ik heb nog de prijs gehoord van een inoxen RUF-uitlaatlijn en dat vond ik behoorlijk misselijk
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Wel een vreemd kleurtje, dit calypsorood (niet m'n ding eigenlijk). Al zouden de velgen die 'k gekocht heb (Styling 29 met goudkleurige hart) wel knap staan hieronder.
Zeer knappe auto, staat nog prachtig origineel. Spacertjes achteraan, wel, denk ik.
Als je 'n M3 wil, haal je ze best uit Spanje of Italië. Die dingen hebben veel minder water gezien, of koude temperaturen, dan hier of in Duitsland. En ze hebben doorgaans veel minder circuit gedaan ook, zeker de Spaanse.
Je zou gék moeten zijn om niét tot daar te willen gaan voor zo'n auto.
Comment