Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je 'n M3 wil, haal je ze best uit Spanje of Italië. Die dingen hebben veel minder water gezien, of koude temperaturen, dan hier of in Duitsland. En ze hebben doorgaans veel minder circuit gedaan ook, zeker de Spaanse.
Je zou gék moeten zijn om niét tot daar te willen gaan voor zo'n auto.
Als je 'n M3 wil, haal je ze best uit Spanje of Italië. Die dingen hebben veel minder water gezien, of koude temperaturen, dan hier of in Duitsland. En ze hebben doorgaans veel minder circuit gedaan ook, zeker de Spaanse.
Je zou gék moeten zijn om niét tot daar te willen gaan voor zo'n auto.
ah k.Nee dat klopt Ik spaar die.Nu staat ze al stil van zondag En als er dit weekend geen meeting is staat ze nog een weekje stil Enkel al naar buiten geduwd om te poetsen
ah k.Nee dat klopt Ik spaar die.Nu staat ze al stil van zondag En als er dit weekend geen meeting is staat ze nog een weekje stil Enkel al naar buiten geduwd om te poetsen
Ik hoor eMMa tot hier smeken om "bereden" te worden
Ik hoor eMMa tot hier smeken om "bereden" te worden
Pas op,als ik er mee rij,rij ik er ook echt mee,niet als een toeristMaar om te gaan werken haal ik die ni buiten hoor,das maar 4min rijden Tis de bedoeling met eMMa om die perfect te maken,reviseren in de toekomst enzo.Ik koop mij dan nog wel een ragmachien bij,en dan kan emma rustig genieten van haar oude dag
Comment