Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
    Pas op,als ik er mee rij,rij ik er ook echt mee,niet als een toeristMaar om te gaan werken haal ik die ni buiten hoor,das maar 4min rijden Tis de bedoeling met eMMa om die perfect te maken,reviseren in de toekomst enzo.Ik koop mij dan nog wel een ragmachien bij,en dan kan emma rustig genieten van haar oude dag
    Ik word nerveus als ik 2 dagen niet met mijn wagen heb gereden

32.000km sinds November and counting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik word nerveus als ik 2 dagen niet met mijn wagen heb gereden

32.000km sinds November and counting
      Kheb daar totaal geen last van Hier bij mij in de buurt kan je toch nergens leuk rijden.Verkeersdrempels,in de fille staan,.....Dan zit ik liever comfortabel zuinig te wezen in mijn dieselkachel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Als je 'n M3 wil, haal je ze best uit Spanje of Italië. Die dingen hebben veel minder water gezien, of koude temperaturen, dan hier of in Duitsland. En ze hebben doorgaans veel minder circuit gedaan ook, zeker de Spaanse.

Je zou gék moeten zijn om niét tot daar te willen gaan voor zo'n auto.
        Da's dan toch enorm moeilijk om te regelen? Ik bedoel: mailt ge die verkoper dat ie 'm opzij houdt, want dat ge 'm neemt en neemt ge dan 't vliegtuig naar ginder? Of neemt ge gewoon 't vliegtuig naar ginder met de hoop dat ie er dan nog staat?

En dan mag je nog cash gaan betalen neem 'k aan? Want overschrijving duurt voor die mannen meestal te lang.

Comment

• Allez, da's nu toch zó moeilijk niet?

Gewoon contact opnemen, uitgebreide info vragen, kopie van 't inschrijvingsbewijs (als 'ie dat wil), kopie OHB (indien aanwezig), en veel foto's. Als 'ie je aanstaat : vragen of je 'n optie kan krijgen. En dan tot ginder. Cash meenemen ('t gaat niet over 100.000 EUR hè, dus dat moet geen probleem zijn), en als je 'm wil : kopen. Platen meenemen van hier ook, zodat je, als je 'm koopt, tot hier kan rijden. En uiteraard ook op voorhand tijdelijke wijziging voertuig doorgeven aan je verzekeringsmaatschappij, met 'n groene kaart op chassisnummer van die krel.

Done. Moet je toch zelf op kunnen komen zijn.

Comment

• Idd, exact zo heb ik het gedaan voor m'n 6 ... was nu wel niet naar Italië maar 300km is toch ook niet iets wat je elke dag rijdt om een auto te gaan bekijken
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Even wat M'en van aan de Ring..

Comment

• How OEM can you go?

Comment

• Comment

• Comment

• Hot !!!

Getver... Het begint toch echt wel te kribbelen om er ook ééntje te kopen.

Comment

• Zalige E46 M3!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                          Hot !!!

Getver... Het begint toch echt wel te kribbelen om er ook ééntje te kopen.
                          Een E36 of een E46 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Een E36 of een E46 ?
                            E92, da's een rijke frituuruitbater hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Een E36 of een E46 ?
                              E39 M5

Comment

• Deze M3 gezien in een wel heel knappe kleur. Grijs/groene schijn

1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Knappe M'etjes

Comment

• Lijkt me stratusgrijs te zijn. Mijn favoriete kleur voor de E46 '3. Heb eraan moeten wennen, en zeker op de Z8 vind ik 't lelijk, but this colour is growing on me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Lijkt me stratusgrijs te zijn. Mijn favoriete kleur voor de E46 '3. Heb eraan moeten wennen, en zeker op de Z8 vind ik 't lelijk, but this colour is growing on me.
                                      Spijtig, op de foto komt het niet zo mooi uit als irl, maar deze was zo mooi!
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Toen ik van school vandaag terug kwam een M6 in *checkt bmw.be* Silverstone II gezien. Zeer knappe kleur en het carbondak valt er goed mee op. Ik heb ook een foto kunnen nemen met mijn gsm, die post ik later wel eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Even wat M'en van aan de Ring..

De E39 M5 blijft toch de vetste 'moderne' M, imo....

'k Reed er eergisteren achter in Leuven... wat een prachtige machine.
                                          Hij en ik oprit naar E314 echt zéér vlot gepakt, en eens die 270° bocht voorbij was, gewoon vitesje opschakelen, en rustig verdercruisen. Dat was zalig, eens een M-rijder die NIET wou racen...

Comment

Working...
                                          X