Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDeze M3 gezien in een wel heel knappe kleur. Grijs/groene schijn
Prachtig kleur idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZoiets was het..
Zie hier een Twin Turbo M5:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel. Is dat die ketel waarbij de turbo's achteraan ter hoogte van de achteras in de uitlaat zitten?
Comment
-
Rare gasten van CMC, een lederen bekleding met een blauw krokodillepatroon
Wat voor lelijke dingen zitten daar tussen zeg...
Ik zou al content zijn met die 810 hp (kan diene versnellingsbak en koppeling dat wel aan ?) , 3.6 sec naar 60 mph , misschien best een fleske zuurstof meepakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe E39 M5 blijft toch de vetste 'moderne' M, imo....
'k Reed er eergisteren achter in Leuven... wat een prachtige machine.
Hij en ik oprit naar E314 echt zéér vlot gepakt, en eens die 270° bocht voorbij was, gewoon vitesje opschakelen, en rustig verdercruisen. Dat was zalig, eens een M-rijder die NIET wou racen...
Perfect; Jij neemt de 5 en ik de 6. Deal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBijna de perfectie ! Prachtige velgen, en zeer consesquent AC Schnitzer getuned (ook pook, handremgreep, ...). Enkel de voorspoilerlip staat me niet volledig aan.
Die voorkant, die uitlaten, die velgen, ... Ugly as hell!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenbtw, ons oog viel in de garage op een megadikke cataloog van de nieuwe M3...
een koude douche
Comment
-
't Ding was zeker 8 cm dik, glanzend wit, met embossed "M3" op de frontpagina, zag er zéér chique uit.
Was gewoon een boek met 'n 5-tal pagina's (bijna 1 cm dik) met in 't midden een foto (cfr. persfoto's, de witte op circuit), met 'n carbon (!!) kader errond. Niks nieuwe info dus, maar wel een zéér lekkere "preview-catalogus".
Koude douche dus inderdaad qua inhoud. Maar wel zeer knap gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
Nog pics !!!!
Comment
Comment