Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Deze M3 gezien in een wel heel knappe kleur. Grijs/groene schijn

Inderdaad, dit vind ik ook een zeer knap kleur!

Comment

• is de nieuwe M5 Touring ook in het wit te verkrijgen, lijkt me ongelooflijk knap op zo'n wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
        Deze M3 gezien in een wel heel knappe kleur. Grijs/groene schijn

Ik stond daar juust links een babbelke te doen met een kennis toen ik hem ook zag passeren, ik zei nog tegen mijn vrouw, mijnen droom passeert daar
        Prachtig kleur idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Zoiets was het..

Veel knapper dan standaard vind ik!

Zie hier een Twin Turbo M5:

Comment

• Dinan maakt ook zoiets. Zo halen ze uit de 4,9-liter V8 van de E39 M5 zo'n 620 pk en 670 Nm. De kit kost zo'n 25.000 USD. Moet je wel ginder laten doen...

Comment

• Niet evident om op de hoogtoerige motor van de E60 ook nog eens twee turbo's te plaatsen lijkt me... Maar in die link van u staat er toch enkel een E39 TT? Dan is de claim van Currency misschien toch juist, dat ze de eerste TT E60 M5 hebben?
              Last edited by ; 18/04/2007, 18:22.

Comment

• Waarschijnlijk wel. Is dat die ketel waarbij de turbo's achteraan ter hoogte van de achteras in de uitlaat zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Waarschijnlijk wel. Is dat die ketel waarbij de turbo's achteraan ter hoogte van de achteras in de uitlaat zitten?
                  Inderdaad.

Comment

• Rare gasten van CMC, een lederen bekleding met een blauw krokodillepatroon
                    Wat voor lelijke dingen zitten daar tussen zeg...

Ik zou al content zijn met die 810 hp (kan diene versnellingsbak en koppeling dat wel aan ?) , 3.6 sec naar 60 mph , misschien best een fleske zuurstof meepakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      De E39 M5 blijft toch de vetste 'moderne' M, imo....

'k Reed er eergisteren achter in Leuven... wat een prachtige machine.
                      Hij en ik oprit naar E314 echt zéér vlot gepakt, en eens die 270° bocht voorbij was, gewoon vitesje opschakelen, en rustig verdercruisen. Dat was zalig, eens een M-rijder die NIET wou racen...

Perfect; Jij neemt de 5 en ik de 6. Deal

Comment

• mjammie

Comment

• Comment

• Comment

• Bijna de perfectie ! Prachtige velgen, en zeer consesquent AC Schnitzer getuned (ook pook, handremgreep, ...). Enkel de voorspoilerlip staat me niet volledig aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Bijna de perfectie ! Prachtige velgen, en zeer consesquent AC Schnitzer getuned (ook pook, handremgreep, ...). Enkel de voorspoilerlip staat me niet volledig aan.
                                Gelukkig verschillen smaken

Die voorkant, die uitlaten, die velgen, ... Ugly as hell!

Comment

• btw, ons oog viel in de garage op een megadikke cataloog van de nieuwe M3...

een koude douche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    btw, ons oog viel in de garage op een megadikke cataloog van de nieuwe M3...

een koude douche
                                    Vertel op

Comment

• 't Ding was zeker 8 cm dik, glanzend wit, met embossed "M3" op de frontpagina, zag er zéér chique uit.

Was gewoon een boek met 'n 5-tal pagina's (bijna 1 cm dik) met in 't midden een foto (cfr. persfoto's, de witte op circuit), met 'n carbon (!!) kader errond. Niks nieuwe info dus, maar wel een zéér lekkere "preview-catalogus".

Koude douche dus inderdaad qua inhoud. Maar wel zeer knap gemaakt.

Comment

• Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten

Wat kan een mens hierop zeggen als em dit ziet....

Nog pics !!!!

Comment

Working...
                                          X