Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Zo een E39 M5 blijft imho toch de mooiste M5, de huidige die doet me nu eens niets he! Gisteren hier in Leuven nog eentje gezien en wat een brute verschijning en dat geluid
    Yep, E39 M5 is absoluut de ULTIEME M.

Comment

• http://www.mobile.de/SIDqQqIqOl4mVcz...11111257820768&

Comment

• Overdreven prijs (alhoewel, voor 'n verzamelaar...), maar beestig lekkere auto !!

http://www.mobile.de/SIDqQqIqOl4mVcz...11111258666584&

Hopen dat die niet in handen komt van een nono die dat ding heelder dagen plankgas stampt en 'm zo meteen afragt. Dit is één van de zoooo weinige originele M3 in quasi-nieuwstaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Overdreven prijs (alhoewel, voor 'n verzamelaar...), maar beestig lekkere auto !!

http://www.mobile.de/SIDqQqIqOl4mVcz...11111258666584&

Hopen dat die niet in handen komt van een nono die dat ding heelder dagen plankgas stampt en 'm zo meteen afragt. Dit is één van de zoooo weinige originele M3 in quasi-nieuwstaat...
          Wat een biejoeke ! prachtig...

Hopelijk valt hij inderdaad in handen van een liefhebber die hem zo laat...

Niemand van het forum die hem koopt ?

Comment

• 579 PS ?

Circuit-monsterke

Comment

• Eerlijk? 'k Hoop van niet. Want ik zie hier zéér weinig "verzamelaars", eerder "raggers".

Turboman zou 'm van mij mogen hebben, om 'm te swanjeren. Maar 'k peins dat 'ie al z'n handen vol heeft met één eMMa.

Comment

• Ik zou er in ieder geval niet mee raggen...
                ik ben dan ook een rustige jongen

Als je auto's zoals deze ziet, overvalt er mij altijd een gevoel, miljaar, zou ik hem niet kunnen kopen ofwel gaat hij verloren aan één of andere zot....Ook een gevoel van, shit eh, dit is de laatste kans om nog zo'n goed bewaard exemplaar te kunnen kopen, en nu kan ik het niet, want ik heb geen geld genoeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                  Ik zou er in ieder geval niet mee raggen...
                  ik ben dan ook een rustige jongen

Als je auto's zoals deze ziet, overvalt er mij altijd een gevoel, miljaar, zou ik hem niet kunnen kopen ofwel gaat hij verloren aan één of andere zot....Ook een gevoel van, shit eh, dit is de laatste kans om nog zo'n goed bewaard exemplaar te kunnen kopen, en nu kan ik het niet, want ik heb geen geld genoeg...
                  Compléét hetzelfde hier.

Kar halen. Uiteen laten halen, herstellen wat er te herstellen valt, zo proper mogelijk zetten, en dan af en toe uithalen op 'n mooie dag om 'n leuk ritje mee te gaan doen.

Pas op, 'ie mag geplankt worden, hè, maar met voorzorg en liefde. 'k Zou er waarschijnlijk zelfs 'es mee op Zolder gaan, maar dan rustigjes.

Gewoon niet heelder dagen gebruiken en continu vloeren en zo van dat gedoe. Over 10 jaar zou 'ie nog maar 20.000 km extra mogen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                    Staat al lang op 't net te koop. Ik vertrouw 't niet zo. Zal wel kloppen, maar toch.

Comment

Staat al lang op 't net te koop. Ik vertrouw 't niet zo. Zal wel kloppen, maar toch.
                      Hij kost precies te weinig om zo'n museumstuk te zijn, zoals ze doen uitschijnen dan toch, nu ja, een GTR intrigeert me wel, maar ik zou eerlijk gezegd met dat budget ook voor die grijze M3 gaan Miljaar, ik ga er wakker van liggen !

Toen ik aan mijn vrouw onlangs zei dat ik die 850 (CSI-optiek) wou kopen in Duitsland kreeg ik bijna een deegrol op mijn hoofd

Comment

• Welke moderne madam heeft nu nog een deegrol in huis?

Comment

Gewoon niet heelder dagen gebruiken en continu vloeren en zo van dat gedoe.

Ik voel mij aangesproken. Nochtans wordt een auto zelden zo goed verzorgd als de mijne

Continu vloeren, daar is niks mis mee. Als je't maar doet met respect, en niet 1 seconde na het insteken van de sleutel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Ik voel mij aangesproken. Nochtans wordt een auto zelden zo goed verzorgd als de mijne

Continu vloeren, daar is niks mis mee. Als je't maar doet met respect, en niet 1 seconde na het insteken van de sleutel.
                            vind ik ook. Die dingen zijn daar voor gemaakt. Het met respect voor de mechaniek doen, das idd iets anders.

Comment

Ik voel mij aangesproken.
                              Nochtans had ik jou geenszins in gedachten toen ik 't schreef. Jouw auto is een moderne, nieuwe bak, hè. En er zijn er nog tig van, dus no harm done. Ik vloer mijn Babs ook quasi constant, rijd 'r héél hard. Dus we staan in hetzelfde kamp.

Ik heb het, voor de duidelijkheid, over oude(re) auto's waar er nog maar zeer weinig van in originele, en nog veel minder in quasi-nieuwstaat verkeren. Van auto's met 'n speciaal karakter die nog maar zéér zelden in prachtige staat te vinden zijn, krijg ik 't op m'n heupen als ze gereden worden zoals jouw RS6 b.v. door jou gereden wordt. Niet dat ze dat niet kúnnen, maar dan verslijten ze supersnel en is er weer eentje minder in zo'n prachtstaat. De kans dat ze in accidenten verzeild geraken, is dan ook veel groter.

Last edited by ; 11/05/2007, 13:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                vind ik ook. Die dingen zijn daar voor gemaakt. Het met respect voor de mechaniek doen, das idd iets anders.
                                Zeer zeker.

Ze zijn inderdaad gemaakt om sportief te rijden. Als je een nieuwe auto wil mishandelen door te burnouten of donuts te draaien of continu tegen de redline te trekken, dan mag dat voor mijn part. Een nieuwe auto is 0,0 waard inzake verzamelaarswaarde.

Een oude auto is toen ook gemaakt om sportief te rijden. En dat mag 'ie. Maar sportief rijden =/= mishandelen.

'k Weet dat er velen zijn die daar anders over denken, en oudere krellen kopen om mee te raggen gewoon omdat ze zoveel goedkoper zijn dan nieuwere auto's van hetzelfde vermogen ... en uiteindelijk is het hun auto dus ze doen maar ... maar ik vind het zo'n zonde.

Plus, zo'n gevoel komt doorgaans maar met de jaren, ondervind ik vaak. Ik heb waarschijnlijk een klein beetje voorsprong omdat ik tussen oldiekes ben opgegroeid.

Comment

Continu vloeren, daar is niks mis mee.
                                  Bij classics en oldies, en zeker bij zeldzame karren in quasi-nieuwstaat, wel.

Comment

Compléét hetzelfde hier.

Kar halen. Uiteen laten halen, herstellen wat er te herstellen valt, zo proper mogelijk zetten, en dan af en toe uithalen op 'n mooie dag om 'n leuk ritje mee te gaan doen.

Pas op, 'ie mag geplankt worden, hè, maar met voorzorg en liefde. 'k Zou er waarschijnlijk zelfs 'es mee op Zolder gaan, maar dan rustigjes.

Gewoon niet heelder dagen gebruiken en continu vloeren en zo van dat gedoe. Over 10 jaar zou 'ie nog maar 20.000 km extra mogen hebben.

zelfde mening als mij, alleen zou ik eerder een rondje op de schleife doen dan op zolder, gewoon om de wagen eens te laten zien aan al die autosport fanaten!!!

Alleen de kilometerstand laag houden is zeer moeilijk

Comment

'k Weet dat er velen zijn die daar anders over denken, en oudere krellen kopen om mee te raggen gewoon omdat ze zoveel goedkoper zijn dan nieuwere auto's van hetzelfde vermogen ... en uiteindelijk is het hun auto dus ze doen maar ... maar ik vind het zo'n zonde.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                      zelfde mening als mij, alleen zou ik eerder een rondje op de schleife doen dan op zolder, gewoon om de wagen eens te laten zien aan al die autosport fanaten!!!

Ik ben toch niet de enige die er zo over denkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        Niks van. Koop u nog een Cecottooken erbij (M3 of M5, ge moogt kiezen) en nog nen 2002 turbo. Dan afwisselen.

Comment

Working...
                                        X