Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• i'm in love with a german filmstar...i once saw in a bar... wat een oprit toch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
      Prachtig om dat op je oprit te hebben staan

Nog prachtiger om er mee te rijden

Mooi materiaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
        Broederlijk naast elkaar

Geeteethree, je bent een lul, je steekt echt m'n ogen uit...

Prachtige stal, ik zou geen zaligere combinatie kunnen verzinnen dan de beste auto's van de beste fabrikanten, zalige smaak hebben jullie daar thuis!

Ik zie dat de CSL een nummerplaat heeft gekregen, wat is het geworden?

Ah, klein detail maar ik vind het prachtig, de spoiler van de GT3 een kletske omhoog gevezen, oogt nog dat tikkeltje agressiever!

Comment

Broederlijk naast elkaar

Fuck wat een combinatie en wat een foto

2 circuitmonsters naast elkaar.

Jij staat altijd zo hoog precies als je foto's trekt?

Staan ze achteruit binnen? zet dan beide poorten eens open, ga op u hurken zitten en trekt nog ne keer ne foto, volgens mij moet dat een zalig zicht zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Ik zie dat de CSL een nummerplaat heeft gekregen, wat is het geworden?
            't Zijn nog de platen van de vorige.
            Mogen we in principe wel nietmeer mee rijden

En nu is ie daar vorige week toch al wel mee geflitst zeker
            Eens benieuwd wat dat gaat geven..

Comment

• Echt zalig man man man

Je mag van geluk spreken dat je pa zo'n autofreak is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Jij staat altijd zo hoog precies als je foto's trekt?
                Laddertje

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Staan ze achteruit binnen? zet dan beide poorten eens open, ga op u hurken zitten en trekt nog ne keer ne foto, volgens mij moet dat een zalig zicht zijn...
                Zou inderdaad ook geen misse foto zijn, ware het niet dat die garage een serieus rommelkot is
                Volgende keer..

Comment

Laddertje

Comment

Laddertje

Zou inderdaad ook geen misse foto zijn, ware het niet dat die garage een serieus rommelkot is
                    Volgende keer..
                    Ik dacht al zoiets, aangezien je op zolder precies wat kleiner was dan M-optic

Comment

• Huh, ik dacht dat de CSL rechtstreeks vanuit Zwitserland kwam?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                        Huh, ik dacht dat de CSL rechtstreeks vanuit Zwitserland kwam?
                        Van de vorige M3 denk ik dat ie bedoelt met de platen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Van de vorige M3 denk ik dat ie bedoelt met de platen
                          Nee, ik doelde op de sticker van DDP Cars in Tielt-Winge.

Comment

onderhoud?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                              onderhoud?
                              Ik betwijfel of die dat doen maar het kan.

Comment

Ik betwijfel of die dat doen maar het kan.
                                Ja, invoerder zal het allesinds niet zijn als 'ie rechtstreeks van der schweiz komt

Comment

• Knappe combi geeteethree!!
                                  Prachtig!!
                                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Huh, ik dacht dat de CSL rechtstreeks vanuit Zwitserland kwam?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Komt redelijk wat bij kijken, import uit Zwitserland...
                                    Hebben DDP als tussenpersoon laten optreden

Eens het gelijkvormigheidsattest er is moeten zijn er nog mee naar de keuring en douane..
                                    Stickertje blijft er voorlopig op als teken van dank
                                    Haardroger en hg stickerverwijderaar liggen al klaar voor eens alles rond is

Comment

Broederlijk naast elkaar

Woorden schieten mij te kort als ik dit zie...
                                      dit is gewoon magistraal !

Comment

Komt redelijk wat bij kijken, import uit Zwitserland...

Dat valt toch goed mee man, als ik me niet vergis is het enkel dat gelijkvormigheidsattest waarop jullie nu moeten wachten. De rest is peanuts, twas wel maar een kadett maar de procedure zal hetzelfde zijn zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Dat valt toch goed mee man, als ik me niet vergis is het enkel dat gelijkvormigheidsattest waarop jullie nu moeten wachten. De rest is peanuts, twas wel maar een kadett maar de procedure zal hetzelfde zijn zeker

't Is al die tijd die erin kruipt...Zondagnamiddag is zowat de enige moment dat ie vrij is..
                                          En ik zou dat allemaal met plezier doen, maar kan men tijd nu ook wel beter benutten met de examens volgende week

Comment

Working...
                                          X