Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jij staat altijd zo hoog precies als je foto's trekt?
Staan ze achteruit binnen? zet dan beide poorten eens open, ga op u hurken zitten en trekt nog ne keer ne foto, volgens mij moet dat een zalig zicht zijn...
Staan ze achteruit binnen? zet dan beide poorten eens open, ga op u hurken zitten en trekt nog ne keer ne foto, volgens mij moet dat een zalig zicht zijn...
Zou inderdaad ook geen misse foto zijn, ware het niet dat die garage een serieus rommelkot is
Volgende keer..
Nee, ik doelde op de sticker van DDP Cars in Tielt-Winge.
Komt redelijk wat bij kijken, import uit Zwitserland...
Hebben DDP als tussenpersoon laten optreden
Eens het gelijkvormigheidsattest er is moeten zijn er nog mee naar de keuring en douane..
Stickertje blijft er voorlopig op als teken van dank
Haardroger en hg stickerverwijderaar liggen al klaar voor eens alles rond is
Komt redelijk wat bij kijken, import uit Zwitserland...
Dat valt toch goed mee man, als ik me niet vergis is het enkel dat gelijkvormigheidsattest waarop jullie nu moeten wachten. De rest is peanuts, twas wel maar een kadett maar de procedure zal hetzelfde zijn zeker
Dat valt toch goed mee man, als ik me niet vergis is het enkel dat gelijkvormigheidsattest waarop jullie nu moeten wachten. De rest is peanuts, twas wel maar een kadett maar de procedure zal hetzelfde zijn zeker
't Is al die tijd die erin kruipt...Zondagnamiddag is zowat de enige moment dat ie vrij is..
En ik zou dat allemaal met plezier doen, maar kan men tijd nu ook wel beter benutten met de examens volgende week
Comment