i'm in love with a german filmstar...i once saw in a bar... wat een oprit toch!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenPrachtig om dat op je oprit te hebben staan
Nog prachtiger om er mee te rijden
Mooi materiaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenBroederlijk naast elkaar
Prachtige stal, ik zou geen zaligere combinatie kunnen verzinnen dan de beste auto's van de beste fabrikanten, zalige smaak hebben jullie daar thuis!
Ik zie dat de CSL een nummerplaat heeft gekregen, wat is het geworden?
Ah, klein detail maar ik vind het prachtig, de spoiler van de GT3 een kletske omhoog gevezen, oogt nog dat tikkeltje agressiever!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenBroederlijk naast elkaar
2 circuitmonsters naast elkaar.
Jij staat altijd zo hoog precies als je foto's trekt?
Staan ze achteruit binnen? zet dan beide poorten eens open, ga op u hurken zitten en trekt nog ne keer ne foto, volgens mij moet dat een zalig zicht zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk zie dat de CSL een nummerplaat heeft gekregen, wat is het geworden?
Mogen we in principe wel nietmeer mee rijden
En nu is ie daar vorige week toch al wel mee geflitst zeker
Eens benieuwd wat dat gaat geven..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij staat altijd zo hoog precies als je foto's trekt?
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaan ze achteruit binnen? zet dan beide poorten eens open, ga op u hurken zitten en trekt nog ne keer ne foto, volgens mij moet dat een zalig zicht zijn...
Volgende keer..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenLaddertje
Zou inderdaad ook geen misse foto zijn, ware het niet dat die garage een serieus rommelkot is
Volgende keer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenHuh, ik dacht dat de CSL rechtstreeks vanuit Zwitserland kwam?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVan de vorige M3 denk ik dat ie bedoelt met de platen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenNee, ik doelde op de sticker van DDP Cars in Tielt-Winge.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenonderhoud?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenIk betwijfel of die dat doen maar het kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenHuh, ik dacht dat de CSL rechtstreeks vanuit Zwitserland kwam?Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenNee, ik doelde op de sticker van DDP Cars in Tielt-Winge.
Komt redelijk wat bij kijken, import uit Zwitserland...
Hebben DDP als tussenpersoon laten optreden
Eens het gelijkvormigheidsattest er is moeten zijn er nog mee naar de keuring en douane..
Stickertje blijft er voorlopig op als teken van dank
Haardroger en hg stickerverwijderaar liggen al klaar voor eens alles rond is
Comment
-
Woorden schieten mij te kort als ik dit zie...
dit is gewoon magistraal !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenKomt redelijk wat bij kijken, import uit Zwitserland...
Dat valt toch goed mee man, als ik me niet vergis is het enkel dat gelijkvormigheidsattest waarop jullie nu moeten wachten. De rest is peanuts, twas wel maar een kadett maar de procedure zal hetzelfde zijn zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat valt toch goed mee man, als ik me niet vergis is het enkel dat gelijkvormigheidsattest waarop jullie nu moeten wachten. De rest is peanuts, twas wel maar een kadett maar de procedure zal hetzelfde zijn zeker
't Is al die tijd die erin kruipt...Zondagnamiddag is zowat de enige moment dat ie vrij is..
En ik zou dat allemaal met plezier doen, maar kan men tijd nu ook wel beter benutten met de examens volgende week
Comment
Comment