Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hell, loads'o'fun with that little thingie too. Standaard 177pk, en wie weet misschien wel 210 pk en 440 Nm. Effe lastig gaan doen in de klasse van de beste 3-liter diesels dan (en 3.0 TDI's steevast poepie laten ruiken ).
Ach, we'll see. Eerst wat rondneuzen wie wat en waar, en voor hoeveel, tunet. 'k Zou wel graag een serieuze tuner + ook garantie erop. Liever 1.500 EUR geven daaraan, dan 750 EUR in 't zwart zonder garantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenE46 M3 met AEZ Iforged velgen. En lekkere remmetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHell, loads'o'fun with that little thingie too. Standaard 177pk, en wie weet misschien wel 210 pk en 440 Nm. Effe lastig gaan doen in de klasse van de beste 3-liter diesels dan (en 3.0 TDI's steevast poepie laten ruiken ).
Ach, we'll see. Eerst wat rondneuzen wie wat en waar, en voor hoeveel, tunet. 'k Zou wel graag een serieuze tuner + ook garantie erop. Liever 1.500 EUR geven daaraan, dan 750 EUR in 't zwart zonder garantie.
Comment
-
Ik zit me hier af te vragen: een M5 met die typische CSL-velgen, zou dat mogelijk zijn, of passen die niet? Anders zou ik mss toch liever BBS LM hebben op een M5, dan die M6-velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenI know I know. Ik zou g*dver maar al te graag zo'n 120déétje hebben!
En met jou 95 % van het forum denk ik.
Als ik meer kilometers zou rijden (zal op termijn zeker het geval worden), dan lijkt een 120d mij een ideale wagen: sportief (mits de juiste opties vaneigens) en toch betaalbaar en min of meer praktisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenEn met jou 95 % van het forum denk ik.
Als ik meer kilometers zou rijden (zal op termijn zeker het geval worden), dan lijkt een 120d mij een ideale wagen: sportief (mits de juiste opties vaneigens) en toch betaalbaar en min of meer praktisch.
Zeker een kanshebber voor volgend jaar, zo'n 120d...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenInderdaad
Idem hier. Momenteel mijn topfavoriet als het een diesel moet zijn. Het zal wel nog wat langer dan een jaar duren eer ik van auto verander, maar goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenInderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen misschien een 320d voor volgend jaar Maxime?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten320d? Heu... kan lik nie volgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik bedoel misschien heb je zin om een 320d te kopen volgend jaar inplaats van een 120d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichteneen vraagje, als je een M reeks koopt krijg je dan ook korting bij een BMW garage of niet?
heeft er iemand hier op het forum een M reeks gekocht en welke korting heeft die dan gekregen?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichteneen vraagje, als je een M reeks koopt krijg je dan ook korting bij een BMW garage of niet?
heeft er iemand hier op het forum een M reeks gekocht en welke korting heeft die dan gekregen?
Comment
Comment