Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie foto's! Wat was er juist te doen?

Comment

• ne groep engelsen dat een trackday had gepland...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
        ne groep engelsen dat een trackday had gepland...
        Amai, nice. Was GT3's () CSL er ook toevallig?

Hebben die Engelsmannen een forum?

Comment

• nee GT3's csl was er ni bij
          Last edited by ; 30/05/2007, 08:56.

Comment

*kwijl* *kwijl*

Kan er mij iemand komen reanimeren ?

Wat een csl-orgie

Comment

• Zalig zeg!

Comment

*kwijl*

Comment

• het is een shopke, en afgezien van het feit dat velen hier het niet voor breakversies hebben,

I LIKE

Comment

• @ CSL pics:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      het is een shopke, en afgezien van het feit dat velen hier het niet voor breakversies hebben,

I LIKE

NICE !!!!!!!!!!!!

Enkel het kleur zou anders mogen voor mij

sjiek gedaan LL, heb je hem niet in hoge resolutie aangezien ik wel degelijk een break-liefhebber ben

Comment

• Knap!!

Alleen zou ik er zeker blacklines op zetten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                          sjiek gedaan LL, heb je hem niet in hoge resolutie aangezien ik wel degelijk een break-liefhebber ben

Ik heb dat niet gedaan, ik heb dat gepikt

Comment

Ik heb dat niet gedaan, ik heb dat gepikt
                            Sjiek gepikt dan

Stel het u voor, zo'n M3 Touring... Ideaal voor mijn gezin

Goed, dan ga ik nu nog wat verder dromen

Comment

het is een shopke, en afgezien van het feit dat velen hier het niet voor breakversies hebben,

I LIKE

My next car (denk ik) ... ... maar dan wel in 't zwart (denk ik) en met deze CSLvelgen (denk ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                Stel het u voor, zo'n M3 Touring... Ideaal voor mijn gezin

Goed, dan ga ik nu nog wat verder dromen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                My next car (denk ik) ... ... maar dan wel in 't zwart (denk ik) en met deze CSLvelgen (denk ik)

Ik vind em ook beestig mooi. Heerlijk kontje.

Ergens een pak impressionanter als de M5 touring.

Comment

• Vooral sportiever en dynamischer dan M5 touring of RS6 avant, ik kan er niet aan doen maar ik blijf de laatstgenoemden "overdreven" vinden, voor mij is RS4 of M3 perfect, ook al omdat die genoeg ruimte bieden.

Zal wel najaar 2008 worden, die E91 M3 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    ik kan er niet aan doen maar ik blijf de laatstgenoemden "overdreven" vinden, voor mij is RS4 of M3 perfect, ook al omdat die genoeg ruimte bieden.

Doe je ook minder lange afstanden?

Met mijn lengte en mijn kilometers zit ik perfect.
                                    Uiteraard is een break met meer als 400 pk sowieso al idioot overdreven
                                    Maar wel leuk

Comment

Doe je ook minder lange afstanden?

Met mijn lengte en mijn kilometers zit ik perfect.
                                      Uiteraard is een break met meer als 400 pk sowieso al idioot overdreven
                                      Maar wel leuk

Doorgaans 2x per dag 60k snelweg en in 't weekend geregeld met de fiets(en) in de wagen voor één of andere training of wedstrijd.

Aan jou heb ik wel een medestander om in zo'n gevallen toch een zotte motor te kiezen ipv een diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Doorgaans 2x per dag 60k snelweg en in 't weekend geregeld met de fiets(en) in de wagen voor één of andere training of wedstrijd.

Aan jou heb ik wel een medestander om in zo'n gevallen toch een zotte motor te kiezen ipv een diesel
                                        Mja ik heb er sinds eind november 50.000 km opzitten dus het is wel wat zot tegen gemiddeld 17l/100km

But I had sooooo much fun

Comment

• 100.000 per jaar , tja zou dan ik toch passen voor een RS6. Ik zit jaarlijks tegen de 50.000 km, maar dan wel met beide wagens (330d + 4S) samen.

Dit is trouwens een foto van de E90 M3 (is wel al elders gepost) :

Comment

Working...
                                          X