Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten100.000 per jaar , tja zou dan ik toch passen voor een RS6. Ik zit jaarlijks tegen de 50.000 km, maar dan wel met beide wagens (330d + 4S) samen.
Dit is trouwens een foto van de E90 M3 (is wel al elders gepost) :
Ik ga proberen toch niet aan de 100.000km te tikken...ben van plan iets minder te reizen en eventueel af en toe eens die RS2 te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenhet is een shopke, en afgezien van het feit dat velen hier het niet voor breakversies hebben,
I LIKE
ik ben er nog niet goed van...
* In het zwart
* Blacklines
* dakrails eraf
* Individual interieur in merino Oxydbraun of Albedogelb en dat zalig stuurke
of in reserve Lemon interieur
MAN MAN MAN
Nu nog mijn vrouw overtuigen en de bankdirecteur zat voeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenNu nog mijn vrouw overtuigen en de bankdirecteur zat voeren
Comment
-
Goh, stel dat mijn aantal kilometers niet spectaculair gaan stijgen en dat de tweede wagen iets kleiners is, dan zou ik toch ook een E91 M3 durven overwegen eigenlijk. Voordeel: wie verwacht er nu van zo'n break dat het een echte M3 is? Ik heb er vandaag trouwens zitten over fantaseren, over zo'n E91 M3.
Als er al een ruimere wagen in de familie is, zou ik wss toch voor de E92 opteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenStoppen we gisteren even aan een garage om eens te kijken naar de 2de handswagens. Staan daar een aantal E30 M3's. Zwart / blauw / grijs / ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenffoootttoo'ss?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDag moeder !!!
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHad geen fototoestel mee
Vergeet het op 5 augustus maar niet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDan is er is 1 dag wanneer 'ie het nodig heeft en dan laat 'ie dat thuisliggen.
Vergeet het op 5 augustus maar niet hé1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAls'k kom, zal'k het zeker mee hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHad geen fototoestel mee
Toeme toch, morgen weer passeren en je fototoestel niet vergeten hé, er zit niet anders op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOp jouw site staat nochtans dat je altijd je fototoestel bijhebt. Jij leugenaar.
Toeme toch, morgen weer passeren en je fototoestel niet vergeten hé, er zit niet anders op.
Zal na de examens eens binnenstappen1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk ga dat daar moeten afhalen die zin!
Zal na de examens eens binnenstappen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
't Ding heeft goed gebold, en komt in aartslelijke kleurencombo trouwens. Jammer dat er geen foto's bij staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenStoppen we gisteren even aan een garage om eens te kijken naar de 2de handswagens. Staan daar een aantal E30 M3's. Zwart / blauw / grijs / ...
als het in erondegem is waar je bent geweest, maar dat kan bijna niet anders
Comment
Comment