Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    Een XM V6 klinkt weldegelijk zo ze. We hebben op school zo één staan, en telkens als ze dat ding op z'n gas aan het trappen zijn moet ik toch even buiten gaan kijken wat dat wel is
    Mjah, i beg to differ. Een XM V6 klinkt misschien zo als 'ie een doorroeste uitlaat heeft, anders niet. Heb nog 'n Xantia V6 gereden (zelfs motor) en die klinkt wel mooi, maar zeker niet zo.

Alle sound van de karren is erop gedubd, zoveel is duidelijk. En dan is 't simpel om wat te gaan soundtunen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      of met zijn pharen pinkers en mistlampen flikkeren.
      35handen heeft die.
      't Is niet omdat gij een klein (kort) pietje hebt waarmee je niet aan de bedieningsdinken kunt van je auto, dat anderen dat niet kunnen hè, pipo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        kheb soms compassie met dat schaap.

wij kunnen u nog negeren en posten niet lezen. Renske moet met u gaan slapen
        En 't is bij dat laatste dat ze me plots weer al m'n fouten vergeeft. I make it up to her every day.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Mjah, i beg to differ. Een XM V6 klinkt misschien zo als 'ie een doorroeste uitlaat heeft, anders niet. Heb nog 'n Xantia V6 gereden (zelfs motor) en die klinkt wel mooi, maar zeker niet zo.

Alle sound van de karren is erop gedubd, zoveel is duidelijk. En dan is 't simpel om wat te gaan soundtunen.
          Echt die XM vond ik dan nog realistisch klinken. M'n schoongrootouders hadden er zo één, en net zoals die opt school kwam de sound in Ronin me herkenbaar voor... best lekker

Maar t'is absoluut waar, één en al dubbing. Moest ik een film mogen maken, de cinéma zou kapotknallen van de (echte!) sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Echt die XM vond ik dan nog realistisch klinken.
            En die Mercedes realistisch rijden.

*draait aan stuur*
            ...
            ...
            ...
            *auto reageert en gaat vaagjes van richting veranderen*

Comment

• Als ik mij goed kan herrineren klinkt die 6.9 in Ronin ook maar slapjes

Comment

En die Mercedes realistisch rijden.

*draait aan stuur*
                ...
                ...
                ...
                *auto reageert en gaat vaagjes van richting veranderen*

maar wat een kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Als ik mij goed kan herrineren klinkt die 6.9 in Ronin ook maar slapjes
                  idd, veel te racy ook dacht ik.

Comment

• Tis nu al wel een jaar geleden ofzo dat ik Ronin nog gezien heb, dus ben niet 100% zeker

Comment

't Is niet omdat gij een klein (kort) pietje hebt waarmee je niet aan de bedieningsdinken kunt van je auto, dat anderen dat niet kunnen hè, pipo.

mijn pook zou ondertussen voor iets anders gebruikt worden dan voor pinkers te bedienen.

Comment

• Daarnet ff bij de BMW-stealer geweest: M3 touring zou binnen 2 jaar pas komen. Ze hebben wel net een witte M3 besteld dus die ga ik binnenkort alvast ff bewonderen

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Al de schoonste M6'en aan het selecteren Olivier Staan wel paar knappe tussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                      Al de schoonste M6'en aan het selecteren Olivier Staan wel paar knappe tussen
                                      Ja. Ben ik in mijn opdracht geslaagd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Ja. Ben ik in mijn opdracht geslaagd?
                                        Zij maar zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Ik blijf Eisenmann's vet vinden

Comment

Working...
                                          X