Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenFuck, wat een parking !!
Er staat daar nog een 335 i ook naast met M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenInderdaad, wat een parking !!!
Er staat daar nog een 335 i ook naast met M-pakket
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=PtGZO...related&search=
Morgen gaat mijn uitlaat er onderuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat een overstylede sjonniebak
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenmja eigenlijk wel... ik mis 't cleane van de E46 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenOMG!
Daar zijn geen woorden voor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk ook. Deze schreeuwt teveel uit dat het een M is. Spijtige zaak, maar OK, zolang hij maar goed rijdt ...
Alhoewel, laatst reden we achter een zwarte E91 met M-sportpakket en mijn vriendin vond zelfs dié al enigszins Johnny lijken Vrouwen
Comment
-
De nieuwe M3 is inderdaad zeker niet lelijk, maar ... de E46 coupé blijft de knappere auto van de twee, dat is een échte evergreen, en de E46 M3 is en blijft voor mij toch duidelijk de "mooiere" auto.
Een E92 (M3 of niet) heeft natuurlijk 'n troef meer, namelijk dat 'ie jonger en moderner is ... maar mooier? Neen, ik vind van niet. De lijn van de E46 coupé is zuiverder, de auto is echt magnifiek tijdloos mooi.
Comment
-
Klopt, ik vind mijn "oude" E46 touring er nog altijd heel knap uitzien, terwijl ik geregeld E91 zie en toch niet overtuigd ben van de looks : de achterlichten, het ietwat lompe voorkomen met velgen van pakweg 16", ...
De E46 lijkt meer gestroomlijnd en minder geforceerd qua styling.
Hetzelfde voor de 5reeks : die bakken uit de jaren '90 vind ik echt knap met die 4 ronde koplampen, echt oerBMW
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDan moet je ook niet al die foto's quoten
Comment
Comment