Idd, ledjes achteraf gestoken precies.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenDa staat op zijn nummerplaat pipo
Ik dacht dat jij bedoelde dat ik het een vette kont vond terwijl er een AMG uitlaatlijn onder hangt (waar ik nu zelf niet meer zeker van ben). Snap je wat ik bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKruising prefacelift en facelift-achterilchten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAh idd! Zalig
Ik dacht dat jij bedoelde dat ik het een vette kont vond terwijl er een AMG uitlaatlijn onder hangt (waar ik nu zelf niet meer zeker van ben). Snap je wat ik bedoel?
Comment
-
Hierjuist testrit gedaan met een Z4 M coupé.Zalige kar!!!En volgens mijn indruk veel leuker dan de cayman S van verleden week De motor is gretiger en hij klinkt minder "kunstmatig" dan de cayman.De remmen waren ook beter.Maar hij was wel monder makkelijk te rijden dan de cayman.Hier moest je echt wel opletten wanneer je u rechtervoet naar beneden duwde,dat had je in de porsche veel minder,die voelde vertrouwder aan
Voor echte fun moet je dus bij de M zijn! M POWER!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenHierjuist testrit gedaan met een Z4 M coupé.Zalige kar!!!En volgens mijn indruk veel leuker dan de cayman S van verleden week De motor is gretiger en hij klinkt minder "kunstmatig" dan de cayman.De remmen waren ook beter.Maar hij was wel monder makkelijk te rijden dan de cayman.Hier moest je echt wel opletten wanneer je u rechtervoet naar beneden duwde,dat had je in de porsche veel minder,die voelde vertrouwder aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenFoto's lieverd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenHierjuist testrit gedaan met een Z4 M coupé.Zalige kar!!!En volgens mijn indruk veel leuker dan de cayman S van verleden week De motor is gretiger en hij klinkt minder "kunstmatig" dan de cayman.De remmen waren ook beter.Maar hij was wel monder makkelijk te rijden dan de cayman.Hier moest je echt wel opletten wanneer je u rechtervoet naar beneden duwde,dat had je in de porsche veel minder,die voelde vertrouwder aan
Heb je het DSC durven uitzetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenallright
Heb je het DSC durven uitzetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenSorry,heb ik ni Ben in al de opwinding mijn kodak vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenArtikel uit Carmagazine
BMW_M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaat er geen copyright op zo'n artikels?
Comment
-
Kan je op de Cayman S Ceramic Brakes krijgen?
Comment
Comment