Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd, ledjes achteraf gestoken precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Da staat op zijn nummerplaat pipo
      Ah idd! Zalig

Ik dacht dat jij bedoelde dat ik het een vette kont vond terwijl er een AMG uitlaatlijn onder hangt (waar ik nu zelf niet meer zeker van ben). Snap je wat ik bedoel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Kruising prefacelift en facelift-achterilchten?
        Idd, spijtg detail...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Ah idd! Zalig

Ik dacht dat jij bedoelde dat ik het een vette kont vond terwijl er een AMG uitlaatlijn onder hangt (waar ik nu zelf niet meer zeker van ben). Snap je wat ik bedoel?
          Ja.

Comment

• Artikel uit Carmagazine

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• daar zou ik eens willen rondwandelen

Dit doet me meer als een etalage met 20 ferrari's!!!

Comment

• Hierjuist testrit gedaan met een Z4 M coupé.Zalige kar!!!En volgens mijn indruk veel leuker dan de cayman S van verleden week De motor is gretiger en hij klinkt minder "kunstmatig" dan de cayman.De remmen waren ook beter.Maar hij was wel monder makkelijk te rijden dan de cayman.Hier moest je echt wel opletten wanneer je u rechtervoet naar beneden duwde,dat had je in de porsche veel minder,die voelde vertrouwder aan
                      Voor echte fun moet je dus bij de M zijn! M POWER!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                        Hierjuist testrit gedaan met een Z4 M coupé.Zalige kar!!!En volgens mijn indruk veel leuker dan de cayman S van verleden week De motor is gretiger en hij klinkt minder "kunstmatig" dan de cayman.De remmen waren ook beter.Maar hij was wel monder makkelijk te rijden dan de cayman.Hier moest je echt wel opletten wanneer je u rechtervoet naar beneden duwde,dat had je in de porsche veel minder,die voelde vertrouwder aan
                        Foto's lieverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Foto's lieverd?
                          Sorry,heb ik ni Ben in al de opwinding mijn kodak vergeten

Comment

Hierjuist testrit gedaan met een Z4 M coupé.Zalige kar!!!En volgens mijn indruk veel leuker dan de cayman S van verleden week De motor is gretiger en hij klinkt minder "kunstmatig" dan de cayman.De remmen waren ook beter.Maar hij was wel monder makkelijk te rijden dan de cayman.Hier moest je echt wel opletten wanneer je u rechtervoet naar beneden duwde,dat had je in de porsche veel minder,die voelde vertrouwder aan
                            allright

Heb je het DSC durven uitzetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                              allright

Heb je het DSC durven uitzetten?
                              Tuurlijk,daarmee dat ik zeg dat hij tricky wasMet dsc aan is het een mak lammetje zoals de porsche

Comment

• Zalig artikel! Hij zal wel frequent in het wit genomen worden blijkbaar.

Vergis ik me nu, of zijn de achterlichten gefumeerd?

Comment

Sorry,heb ik ni Ben in al de opwinding mijn kodak vergeten
                                  Tis u vergeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    Artikel uit Carmagazine
                                    Voor de vrijwilligers heb ik er een pdf brochure van gemaakt.

BMW_M3

Comment

• Staat er geen copyright op zo'n artikels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Staat er geen copyright op zo'n artikels?
                                        Ik denk van wel.

Comment

beetje vreemd eigenlijk, Porsche dat zo bekend staat voor z'n remmen. En dat knap boxergeluid... maar een M klinkt natuurlijk ook heftig

Kan je op de Cayman S Ceramic Brakes krijgen?

Comment

Working...
                                          X