Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
beetje vreemd eigenlijk, Porsche dat zo bekend staat voor z'n remmen. En dat knap boxergeluid... maar een M klinkt natuurlijk ook heftig
Kan je op de Cayman S Ceramic Brakes krijgen?
De remmen op een cayman S zijn schitterend hoor!Maar het pedaalgevoel bij de M was beter,en ze bijten ook wat meer.En het geluid van een cayman S is natuurlijk zalig!Maar hij klonk meer uit de uitlaat dan de M.De M klonk agresiever
Goed nieuws is er ook voor de fans van BMW’s ubersedan, de M5. Deze zal een upgrade krijgen van de standaarduitrusting, bijvoorbeeld de heads-up-display zal daar aan worden toegevoegd. De BMW engineers zijn bovendien hard bezig meer pk’s uit het V10 blok te peuren. Het zal een bescheiden upgrade worden naar 520-530 pk, maar iedere pk telt in de race tegen aartsrivalen E63 en (R)S6. Wanneer de M5 een upgrade krijgt, is overigens nog onbekend.
Fok man ... de knapste karren met de knapste kleuren ... *zucht*
Ik zou de Carrera nog net iets knappere velgen geven, maar voor de rest zou ik beweren dat je daar een perfect koppel heb staan, misschien nog een dieselte voor mee naar den delaas te rijden
Ik zou de Carrera nog net iets knappere velgen geven, maar voor de rest zou ik beweren dat je daar een perfect koppel heb staan, misschien nog een dieselte voor mee naar den delaas te rijden
Comment