Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Kan je op de Cayman S Ceramic Brakes krijgen?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenbeetje vreemd eigenlijk, Porsche dat zo bekend staat voor z'n remmen. En dat knap boxergeluid... maar een M klinkt natuurlijk ook heftig
Kan je op de Cayman S Ceramic Brakes krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaat er geen copyright op zo'n artikels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDas ook zeik hé, op verschillende pagina's staat de naam van het magazine.
Wat zou jij ervan vinden als je je geld wilt verdienen met een magazine en dat ze heel die boekjes op internet plaatsen?
De bedoeling is dat ze de boekjes kopen, niet ff op internet lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, en?
Wat zou jij ervan vinden als je je geld wilt verdienen met een magazine en dat ze heel die boekjes op internet plaatsen?
De bedoeling is dat ze de boekjes kopen, niet ff op internet lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMag jij even alle personen op internet mailen die een niet eigen artikel publiceren
En dit specifiek
Categorie 3: zware overtreding (3 punten/3 maand)- posten/verwijzen van/naar illegaal materiaal
Comment
-
Goed nieuws is er ook voor de fans van BMW’s ubersedan, de M5. Deze zal een upgrade krijgen van de standaarduitrusting, bijvoorbeeld de heads-up-display zal daar aan worden toegevoegd. De BMW engineers zijn bovendien hard bezig meer pk’s uit het V10 blok te peuren. Het zal een bescheiden upgrade worden naar 520-530 pk, maar iedere pk telt in de race tegen aartsrivalen E63 en (R)S6. Wanneer de M5 een upgrade krijgt, is overigens nog onbekend.
Bron: autoblog.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenBroederlijk naast elkaar
Ik zou de Carrera nog net iets knappere velgen geven, maar voor de rest zou ik beweren dat je daar een perfect koppel heb staan, misschien nog een dieselte voor mee naar den delaas te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenFok man ... de knapste karren met de knapste kleuren ... *zucht*
Ik zou de Carrera nog net iets knappere velgen geven, maar voor de rest zou ik beweren dat je daar een perfect koppel heb staan, misschien nog een dieselte voor mee naar den delaas te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenFok man ... de knapste karren met de knapste kleuren ... *zucht*
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen Le Mans Blauwe X5 3.0d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten911 ja
Carrera neen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenNope, een 325i touring uit 1989 ... kleur maakt niet uit
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenAre you kidding me ? Voor mij zijn alle 911's Carrera
911 Carrera
911 Carrera S
911 Carrera 4
911 Carrera 4S
911 Targa 4S
911 Turbo
911 GT3
Comment
Comment