Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Ik denk van wel.
    Dan zou ik dat maar weghalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Kan je op de Cayman S Ceramic Brakes krijgen?
      Jep.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        beetje vreemd eigenlijk, Porsche dat zo bekend staat voor z'n remmen. En dat knap boxergeluid... maar een M klinkt natuurlijk ook heftig

Kan je op de Cayman S Ceramic Brakes krijgen?
        De remmen op een cayman S zijn schitterend hoor!Maar het pedaalgevoel bij de M was beter,en ze bijten ook wat meer.En het geluid van een cayman S is natuurlijk zalig!Maar hij klonk meer uit de uitlaat dan de M.De M klonk agresiever

Comment

• hmmm, heb eens mee mogen rijden met Erikje in zijn cayman, en het eerste wat me opviel was zijn heerlijke motorgeluid in de wagen!!!

duidelijk voorbeeld van smaken kleuren en geuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Staat er geen copyright op zo'n artikels?
            Das ook zeik hé, op verschillende pagina's staat de naam van het magazine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Das ook zeik hé, op verschillende pagina's staat de naam van het magazine.
              Ja, en?

Wat zou jij ervan vinden als je je geld wilt verdienen met een magazine en dat ze heel die boekjes op internet plaatsen?

De bedoeling is dat ze de boekjes kopen, niet ff op internet lezen.

Comment

Ja, en?

Wat zou jij ervan vinden als je je geld wilt verdienen met een magazine en dat ze heel die boekjes op internet plaatsen?

De bedoeling is dat ze de boekjes kopen, niet ff op internet lezen.
                Mag jij even alle personen op internet mailen die een niet eigen artikel publiceren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Mag jij even alle personen op internet mailen die een niet eigen artikel publiceren
                  Dan mag jij dit eens lezen

En dit specifiek

Categorie 3: zware overtreding (3 punten/3 maand)
                  1. posten/verwijzen van/naar illegaal materiaal
                  Iets waar copyright op staat mag je niet zomaar posten

Comment

• Understood, je hebt wel gelijk

Comment

• Goed nieuws is er ook voor de fans van BMW’s ubersedan, de M5. Deze zal een upgrade krijgen van de standaarduitrusting, bijvoorbeeld de heads-up-display zal daar aan worden toegevoegd. De BMW engineers zijn bovendien hard bezig meer pk’s uit het V10 blok te peuren. Het zal een bescheiden upgrade worden naar 520-530 pk, maar iedere pk telt in de race tegen aartsrivalen E63 en (R)S6. Wanneer de M5 een upgrade krijgt, is overigens nog onbekend.

Bron: autoblog.nl

Comment

• Da was te denken é...

Comment

• Ik zou het knap vinden als ze uit dat blok nog 30pk extra kunnen persen.

Maar zou dat niet vergroot worden naar 5.2 ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                            Broederlijk naast elkaar

Fok man ... de knapste karren met de knapste kleuren ... *zucht*

Ik zou de Carrera nog net iets knappere velgen geven, maar voor de rest zou ik beweren dat je daar een perfect koppel heb staan, misschien nog een dieselte voor mee naar den delaas te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

Ik zou de Carrera nog net iets knappere velgen geven, maar voor de rest zou ik beweren dat je daar een perfect koppel heb staan, misschien nog een dieselte voor mee naar den delaas te rijden
                              tis een GT3.

Comment

Een Le Mans Blauwe X5 3.0d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  tis een GT3.
                                  tis ook een Carrera

Comment

tis ook een Carrera
                                    911 ja
                                    Carrera neen

Comment

Een Le Mans Blauwe X5 3.0d?
                                      Nope, een 325i touring uit 1989 ... kleur maakt niet uit

Comment

911 ja
                                        Carrera neen
                                        Are you kidding me ? Voor mij zijn alle 911's Carrera

Comment

Nope, een 325i touring uit 1989 ... kleur maakt niet uit
                                          Dat is geen dieselke he

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                          Are you kidding me ? Voor mij zijn alle 911's Carrera
                                          Officieel is het volgens mij:

911 Carrera
                                          911 Carrera S
                                          911 Carrera 4
                                          911 Carrera 4S
                                          911 Targa 4S
                                          911 Turbo
                                          911 GT3

Comment

Working...
                                          X