Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van jou trek ik het me niet aan, omdat jij dat ding al uitgebreid getest hebt. Van Tuur Bo stoort me dat iets harder

Comment

• Een RS6 is zwaar ja, maar voor zo'n zware auto rijdt dat ding verbluffend goed. Zoveel is zeker. Als je 'm tegen een M3 zet, ja dat mag zelfs een E92 zijn, zal je als chauffeur van goeden huize moeten zijn om de RS6 verloren te rijden. Snelle richtingswisselingen (links/rechts/links/...) zijn niet echt z'n ding, maar eenmaal 'ie zich in een bocht heeft "gezet": impressive.

I'd take one anytime.

Comment

• Soit, ik zei dus: ik wil een M3 touring

Dat ding ziet er gewoon zalig uit, afgezien van het feit dat ie wsl ook nog lekker zal rijden. 'T is eigenlijk wel iets voor mijn madam..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Soit, ik zei dus: ik wil een M3 touring

Dat ding ziet er gewoon zalig uit, afgezien van het feit dat ie wsl ook nog lekker zal rijden. 'T is eigenlijk wel iets voor mijn madam..

Dit gaat verkeerd overkomen, maar.. ik zou maar wat graag uw madam zijn!

Comment

• Lefty-haremlid nr.2 present !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Dit gaat verkeerd overkomen, maar.. ik zou maar wat graag uw madam zijn!

Moest ze auto's nu nog iets leuk vinden Naar de Ring gaan is voor haar zowat de hel denk ik. Maar goed, ze laat me doen, da's het belangrijkste

Comment

Moest ze auto's nu nog iets leuk vinden Naar de Ring gaan is voor haar zowat de hel denk ik.
                de groene hel ???

de mijne zou wel eens op circuit willen rijden maar ze wil daar niet voor betalen en er mag niemand anders op rijden en ze wil niet langer dan tien minuten onderweg zijn naar dat circuit .. tgaat er dus zeker van komen !!!
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  de groene hel ???

de mijne zou wel eens op circuit willen rijden maar ze wil daar niet voor betalen en er mag niemand anders op rijden en ze wil niet langer dan tien minuten onderweg zijn naar dat circuit .. tgaat er dus zeker van komen !!!
                  Die van jou WIL dat tenminste

Ach, het is niet dat ze auto's verafschuwt, ze kan wel zeggen wat ze mooi en wat ze niet mooi vindt, en die smaak ligt wel goed... Maar het rijden zelf enzo, het is niet dat ze dat echt graag doet. En op autostrades durft ze niet te rijden Een tweekvaksbaan in een stad of weetikveel waar lukt dan weer wel.

Comment

• Als je dit leest schat, t'is niks he!

Comment

Als je dit leest schat, t'is niks he!

dit is echte liefde !!!

Ik denk dat jouw vriendin zoals de meeste vrouwen is hoor
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Als je dit leest schat, t'is niks he!

Ik denk dat ik is een stukske van dees topic moet afprinten en in uw brievenbus droppen.

Comment

• Inderdaad...en ieder zijn kwaliteiten he. Toen we nog op zoek waren naar een huis interesseerde mij dat minder. Laat haar maar zoeken en beslissingen nemen desbetreffend, haar smaak komt overeen met de mijne dus dat zit wel snor.

Als ik maar 2 overdekte staanplaatsen heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                            Ik denk dat ik is een stukske van dees topic moet afprinten en in uw brievenbus droppen.

Doe maar, ik schrijf toch niks slechts? Ik kan moeilijk klagen he

Zie maar da ge weer geen berichten naar de verkeerde stuurt, gij PIMP

Comment

• Ik herken de situatie, LL. Hier is het ook zo.
                              Maar geef toe: als jullie samen ergens naartoe moeten, rijd jij toch het liefst, kwestie dat het wat vooruit gaat, niet?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                Ik herken de situatie, LL. Hier is het ook zo.
                                Maar geef toe: als jullie samen ergens naartoe moeten, rijd jij toch het liefst, kwestie dat het wat vooruit gaat, niet?
                                Goh, als zij rijdt gaat het vooruit hoor

Ik vraag altijd zo heel direct en kort: "Rij jij?", goed wetende dat ik meestal sowieso achter het stuur plaats neem. En toch, laatst schrok ik mij een ongeluk toen ze opeens "Ja" zei
                                Maar ik ben dan zo'n echte Mrs. Bouquet als je begrijpt wat ik bedoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  is eigenlijk nog veel te vroeg , maar heb je een link voor die auto...

thx
                                  'ie staat op de site van dejonckheere maar nog niet met foto's

Comment

Goh, als zij rijdt gaat het vooruit hoor

Ik vraag altijd zo heel direct en kort: "Rij jij?", goed wetende dat ik meestal sowieso achter het stuur plaats neem. En toch, laatst schrok ik mij een ongeluk toen ze opeens "Ja" zei
                                    Maar ik ben dan zo'n echte Mrs. Bouquet als je begrijpt wat ik bedoel
                                    'Watch out richard, mind the sheep in the field!'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      'Watch out richard, mind the sheep in the field!'
                                      jij begrijpt me

Comment

• En, heeft ze er mee doorgereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                                          En, heeft ze er mee doorgereden?

Buiten dat ze haar in de garage hebben wijsgemaakt nooit boven de 3000 toeren te gaan, ja

Comment

Working...
                                          X