Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is gewoon een lelijke photoshop !

(carbon dak, m5/m6 spiegels, M6 velgen,achterbumper,....)

Comment

• Inderdaad! En er zijn zo nog dingen die niet echt kloppen:
      - pinkertje opzij is oranje ipv wit
      - achterlichten zijn die van een préfacelift denk ik

=> zou dit een PS kunnen zijn van een préfacelift roadster naar een coupe, aangezien de coupe nog niet bestond voor de facelift?

Comment

• En die wielen zijn lelijk op dat ding.

En die achterste camber klopt langs geen kloten.

Comment

• Tenzij 'ie tegen een borduur is gedrift.

Comment

• Vandaag richting Brussel achter 'n E46 M3 gehangen, prefacelift, zilver metallic, 18" velgen.

Wat een magistrale auto toch. Met z'n 18" lichtmetaal (die ik mooier vind dan de 19" omdat ze achteraan zo lekker diep zijn) en in 't zilver is 'ie zó understated... schitterend!

Was een oudere heer (grijs haar) en 'ie reed continu 140 à 150 en ik wilde 'm uit respect voor de krachtigste letter ter wereld niet inhalen. 'k Heb 'm dan maar, door in te spelen op 't achteropkomend verkeer, afgeschermd van het drukkere en sporadisch snellere verkeer door soms wat vroeger links te gaan zitten zodat 'ie zonder problemen en zonder van 't gas te moeten ook kon inhalen. Na 'n tijdje had 'ie dat door, en pinkte 'ie links op 'n moment dat 'ie op 't middenvak zat en 'ie niks moest inhalen. 'Ie moest 't twee keer doen eer ik 't door had. Ernaast gaan hangen en een vette thumbs up gegeven, en 'ie wees naar mij en gaf 'n thumbs up terug. Toen deed ik het sprint-tekentje, maar 'ie schudde van neen. 'Ie wou niet sprinten. Heb 'n pruillip getrokken en geknipoogd, en me dan weer laten afzakken en gedurende de rest van de weg Babs in het Heilige Kielzog en de Helende Uitlaatgassen van de M laten tuffen. Ze was een beetje jaloers maar een tik op 'r wang en een kneepje in 'r kont en ze wist terug dat ik 'r doodgraag zie en dat ik 'r nooit ontrouw zou zijn, maar dat de kar voor 'r gewoon een godin is en zij gewoon een aardse supervrouw.

Comment

• 2 jaar oude E46 M3 Cabrio met 50.000km, dealeronderhouden.
              Wat moet dat zo ongeveer nog opbrengen?
              Tis een spaanse wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Goh, als zij rijdt gaat het vooruit hoor

Ik vraag altijd zo heel direct en kort: "Rij jij?", goed wetende dat ik meestal sowieso achter het stuur plaats neem. En toch, laatst schrok ik mij een ongeluk toen ze opeens "Ja" zei
                Maar ik ben dan zo'n echte Mrs. Bouquet als je begrijpt wat ik bedoel
                Natuurlijk begrijp ik dat.

Wat dat vooruit gaan betreft: je bedoelt dat toch ironisch, niet? Bij de mijne gaat het nogal traag vooruit, maar ik moet toegeven dat ik minstens 80 % van de mensen trage chauffeurs vind. En het valt me ook steeds weer op hoe weinig mensen effectief bochten kunnen nemen.

@ gTa:

Freak!

Vandaag ook een dergelijke M3 tegengekomen (prefacelift, 18"), maar wel in het zwart (af en toe kom ik die tegen in de streek). Stond jammergenoeg stil.
                Last edited by Beta; 13/06/2007, 02:56.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kom 'es met je Fransoos naar 'n ERAN dagje op Zolder, en dan zullen we 'es zien of jij wél bochten kan nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Kom 'es met je Fransoos naar 'n ERAN dagje op Zolder, en dan zullen we 'es zien of jij wél bochten kan nemen.
                    Euh ... In alledaagse situaties kan ik perfect een bocht volgens de ideala rijlijn nemen, en ik vind het ook leuk dat te doen, maar ik heb tot nog toe nog geen circuitervaring, dus ik vermoed dat ik zelfs met mijn Fransoos bij plankgas verre van de beste zal zijn. En zelfs al mocht ik wel degelijk talent hebben: ik mis bàkken ervaring.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zeer mooi gezegd. Twee of drie rondjes en ik heb ook de ideale rijlijn voor "semi-snel" rijden zonder anderen op de baan te pakken ... maar ervaring kan je door niks vervangen, tenzij (te) grote ballen met zeer vaak kilo's kiezels in je motorruimte en een takelrekening als gevolg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Zeer mooi gezegd. Twee of drie rondjes en ik heb ook de ideale rijlijn voor "semi-snel" rijden zonder anderen op de baan te pakken ... maar ervaring kan je door niks vervangen, tenzij (te) grote ballen met zeer vaak kilo's kiezels in je motorruimte en een takelrekening als gevolg.

Voila. De meesten die regelmatig op circuit rijden, zijn sowieso al geen slechte chauffeurs in de meeste gevallen + daarenboven hebben ze sowieso meer ervaring dan ik.
                        Volgende maand trek ik naar de Ring. Eerste keer, en ik ga zeker zelf het circuit op, maar ik denk dat ik serieus ga mogen plankgassen om niet constant ingehaald te worden, niet? En in de bochten best een beetje kalm. Niet alleen omwille van die ervaring, maar mijn wagen is nu ook niet direct het beste middel om bochten aan te snijden (16", niet verlaagd, standaardchassis).

Nu kruip ik wel onder de wol, want tegen tien voor zeven loopt de wekker weer af en voor mij zal de nacht weer te kort geweest zijn (ik moet toch acht uur slapen om echt uitgeslapen te zijn).
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Volgende maand trek ik naar de Ring. Eerste keer, en ik ga zeker zelf het circuit op, maar ik denk dat ik serieus ga mogen plankgassen om niet constant ingehaald te worden, niet? En in de bochten best een beetje kalm. Niet alleen omwille van die ervaring, maar mijn wagen is nu ook niet direct het beste middel om bochten aan te snijden (16", niet verlaagd, standaardchassis).

Gewoon rustig je eigen tempo rijden en in je spiegels kijken. Da's al wat je moet doen

Comment

• Linke sjonnie !

Comment

Gewoon rustig je eigen tempo rijden en in je spiegels kijken. Da's al wat je moet doen
                              Rustig tegenover de rest toch. En geen risico's nemen. In mijn spiegels zal ik wel voldoende kijken. En de richtingaanwijzer gebruiken als ik dreig ingehaald te worden.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Goh, als zij rijdt gaat het vooruit hoor

Ik vraag altijd zo heel direct en kort: "Rij jij?", goed wetende dat ik meestal sowieso achter het stuur plaats neem. En toch, laatst schrok ik mij een ongeluk toen ze opeens "Ja" zei
                                Maar ik ben dan zo'n echte Mrs. Bouquet als je begrijpt wat ik bedoel
                                Je bedoelt dat je dan zo'n hatelijk manneke bent dat constant commentaar geeft? Bij mij is dat heel simpel. Ik rijd, ik ben de baas en jij houd je mond of je mag uitstappen als het je niet aanstaat.

En over vooruitgaan zou je bij mij niet klagen, hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                  Je bedoelt dat je dan zo'n hatelijk manneke bent dat constant commentaar geeft? Bij mij is dat heel simpel. Ik rijd, ik ben de baas en jij houd je mond of je mag uitstappen als het je niet aanstaat.

Omdat mijn vriendin wat aan de trage kant is, kan ik mijn kwebbel nooit houden, als ik naast haar zit. Het is ook alsof ze haar gas niet durft induwen. Geef haar een wagen waar alleen zij mee rijdt, en dat ding wordt lui als de pest. Anderzijds: ik werk haar al een flink op de zenuwen. In die mate zelfs dat ze eens benzine had getankt i.p.v. diesel, gewoonweg omdat ik haar opjaagde. We stonden daar mooi, aan een piepklein tankstation, op een zaterdagnacht rond 2u00.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                    Linke sjonnie !

*DeNiro mode on*

You talkin' to me?

*DeNiro mode off*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten

RIIIICCHHAARD!!!

Comment

• Mijn vrouwke rijdt enkel als ik moe ben of als ik gedronken heb

Bij ons is dat een soort automatisme dat ik rijd, nochtans mijn vrouw rijdt vinnig en goed.
                                        Maar ik rij te graag met mijn auto denk ik om het stuur te willen afgeven. Als mijn vrouw rijdt heb ik ook altijd de neiging om met mijn voeten te stampen als er geremd moet worden, uit gewoonte

Comment

• Deze weekend naar de 12u van Francorchamps gaan kijken. Aan de uitgang stond deze M3 geparkeerd. Echt in perfecte staat binnen en buiten...

Kijk en geniet.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X