Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenrooie kruisjes schatOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik zie enkel kruisjes Mevrouw St optic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMagnifiek!
Vooral die middenste.
Maar tegen de tijd dat ik 'em bijeen heb gespaard, is die middelste waarschijnlijk helemaal onbetaalbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenEigenlijk wel he
Maar tegen de tijd dat ik 'em bijeen heb gespaard, is die middelste waarschijnlijk helemaal onbetaalbaar
Als je nou eens spaart voor zo'n M6-onding, en dan helemaal op't laatste, als je het geld bijna hebt, van mening veranderen en zo een M635 kopen.
Dan heb je geen geldprobleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls je nou eens spaart voor zo'n M6-onding, en dan helemaal op't laatste, als je het geld bijna hebt, van mening veranderen en zo een M635 kopen.
Dan heb je geen geldprobleem.
Zalige logica eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJup, zo was ik aan't sparen voor een veyron en 't is een RS6 geworden.
Zalige logica eigenlijk
Ik ben steeds aan het sparen voor een Mosselman Turbo kitje, maar ik doe m'n geld gewoon op aan naft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk ben steeds aan het sparen voor een Mosselman Turbo kitje, maar ik doe m'n geld gewoon op aan naft.
zoooooooo herkenbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten*DeNiro mode on*
You talkin' to me?
*DeNiro mode off*
Geef mij maar die M1 dan als daar toch niemand om bekommerd is.
Wel zonder die oerlelijke originele wieldopstyle-velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk ben steeds aan het sparen voor een Mosselman Turbo kitje, maar ik doe m'n geld gewoon op aan naft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenIk ben al zolang 'em uit is aant zeggen dat ik een M6 wil, dus ooit MOET ik gewoon ene gehad hebben, al valt dat ding half uit elkaar
haha
Ik help wel zoeken naar een wrak.
Als er maar M ophangt, right?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhaha
Ik help wel zoeken naar een wrak.
Als er maar M ophangt, right?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenIk ben al zolang 'em uit is aant zeggen dat ik een M6 wil, dus ooit MOET ik gewoon ene gehad hebben, al valt dat ding half uit elkaar
dan kan je toch al zeggen... ik heb een M6!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
You talkin' to me?
*DeNiro mode off*
Comment
-
Comment
Comment