Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenS52B30 is het blok van een 321pk.
De S50B32 weet ik niet direkt...
S50B32 is de 321pk versie
S50B30 is de 286pk versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichteneen M-coupé is een wagen appart, is niet te vergelijken met een BMW model. Veel te korte wielbasis en lots of power on the back
Mooie vergelijking is als je ziet hoe makkelijk hij een 180° of 360° turn maakt
Ah, ok.
Ja, je hoort wel vaker dat de M-coupé een M in een aparte klasse is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenS52 is de amerikaanse chit waar je vanaf moet blijven. Heeft niet de geavanceerde cilinderkop
S50B32 is de 321pk versie
S50B30 is de 286pk versie
Ahzo. Geen Vanos ofzo op die Yankee-bakken?
Zijn de 30 en 32 beide even betrouwbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAhzo. Geen Vanos ofzo op die Yankee-bakken?
Zijn de 30 en 32 beide even betrouwbaar?
de 3.0 blokken zijn het degelijkste
Op deze wordt ik stiekem verliefd, durf er niet mee in contact komen want ik ga Emmy bedriegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenEnkele vanos zoals mijn 320i
Op deze wordt ik stiekem verliefd, durf er niet mee in contact komen want ik ga Emmy bedriegen
http://www.autoscout.fr/Details.aspx?id=90018331
Damn, dat ding is KNAP!
Maar zou je de rijkwaliteiten die Emmy mss een héél klein beetje voor heeft op deze kunnen missen?
(En die heupjes.... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDamn, dat ding is KNAP!
Maar zou je de rijkwaliteiten die Emmy mss een héél klein beetje voor heeft op deze kunnen missen?
(En die heupjes.... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenIk denk het niet, anders had ik je al lang gevraagd de remork te lenen
Je mag 'em toch niet gebruiken...
Ik ben tégen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMy thoughts exactly.
Plus, ik vind '286' een mooier getal dan '321'...
M3 3.0, M635CSi, 5/740i, X5 4.4i ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten286 is eigenlijk wel een frequent voorkomend pk-aantal bij BMW
M3 3.0, M635CSi, 5/740i, X5 4.4i ...
mooi...
Hoewel 325 er ook wel zou ingaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenEnkele vanos zoals mijn 320i
http://www.autoscout.fr/Details.aspx?id=900183311982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDamn, had ik geld te veel gehad, ik reed er direct om!
Nee, want ik zou sneller zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDamn, had ik geld te veel gehad, ik reed er direct om!
Edit: foutje, het gaat over de 3.0 M3, ik dacht de M-coupé
Comment
Comment