Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd, daarom dat ik denk dat de E90 M3 wel vet gaat zijn. Spijtig dat ze die versie bij de E46 overgeslaan hebben... weet iemand waarom?
gTa weet dat zelfs niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtengTa weet dat zelfs niet
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd, daarom dat ik denk dat de E90 M3 wel vet gaat zijn. Spijtig dat ze die versie bij de E46 overgeslaan hebben... weet iemand waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTis ultiem gewoon. Zo perfect geproportioneerd die kar....
En die wielen daaronder...
Enkel nog oranje pinkers en tis AF!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
De schoonste zijn die van de 3.2 Coupé, de nieuwere versie dus van die van turbomicrovezeldoek. Die zijn heeeemels mooi... Die gesmede (de standaardvelgen van de cabrio, en optioneel op alle modellen) en ook de Kontur-velgen (standaardvelgen limousine) vind ik ook minder mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe schoonste zijn die van de 3.2 Coupé, de nieuwere versie dus van die van turbomicrovezeldoek. Die zijn heeeemels mooi... Die gesmede (de standaardvelgen van de cabrio, en optioneel op alle modellen) en ook de Kontur-velgen (standaardvelgen limousine) vind ik ook minder mooi.
IMO, natuurlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOranje pinkers op nen 3.2?!?
Je hebt verkeerd gequote.
En ja, tuurlijk zou ik dat doen. Wat maakt mij dat een zak uit of die nu standaard wit of oranje heeft. Oranje zal erop komen (ooit).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenhmmmmzzz, ik vind die wat te klein ogen, doordat ze zo druk bezet zijn ogen ze kleiner dan de 3.0 Coupé velgen...
IMO, natuurlijk!
Kleiner vind ik ze niet echt ogen, maar ze zien er wel vrij standaard uit. De wagen zou zo een 316i kunnen zijn. Niets mis mee natuurlijk.
Comment
-
Comment
-
Nog eens tijd voor wat E28 power.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Die gele heeft ook wel iets.
Comment
Comment