Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDie gentinte ramen bij de coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichtenecht he!!!
Zo van: "cool, getinte ruiten, zal wel vet staan op zo'n coupé, en de prijs valt nog mee" NIET DUS!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDie gentinte ramen bij de coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is wel cool op ne zwarte, vind ik. Dan zie je die achterruit bijna niet, zeer gaaf.
Ja,op een zwarte wel.De achterruit is op elke kleur wel knap als ze getint is.Maar dat zijruitje...Het verpest de lijn wat vind ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOptie bestellen (voor de achterruit), en dan nadien als je de auto hebt den bdrie-truc uitvoeren?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenIk ben verkocht!!!
Comment
-
-
Van die E36 M3's wint de berline toch nipt het pleit, wat mij betreft...
Vroeger uuuuren naar BTCC, STW, Belcar en Procar gekeken, waar de 3 meestal ook in vierdeurs rondknalde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVan die E36 M3's wint de berline toch nipt het pleit, wat mij betreft...
Vroeger uuuuren naar BTCC, STW, Belcar en Procar gekeken, waar de 3 meestal ook in vierdeurs rondknalde.
Comment
Comment