Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• w'emmen nen emme 3 moteur, tons legge'm oowk de emme 3 jaantes é

Comment

• BBS CH, ook best vetjes

Comment

• Die gentinte ramen bij de coupe

Comment

• Dé velg voor onder een Z4 Coupé. Zo zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Die gentinte ramen bij de coupe
              echt he!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                echt he!!!
                Ik denk dat velen dat genomen hebben zonder echt te beseffen hoe het er uitziet.

Zo van: "cool, getinte ruiten, zal wel vet staan op zo'n coupé, en de prijs valt nog mee" NIET DUS!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Die gentinte ramen bij de coupe
                  Inderdaad, ofwel alles ofwel niets.

Comment

• 't Is wel cool op ne zwarte, vind ik. Dan zie je die achterruit bijna niet, zeer gaaf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      't Is wel cool op ne zwarte, vind ik. Dan zie je die achterruit bijna niet, zeer gaaf.

Ja,op een zwarte wel.De achterruit is op elke kleur wel knap als ze getint is.Maar dat zijruitje...Het verpest de lijn wat vind ik

Comment

• Optie bestellen (voor de achterruit), en dan nadien als je de auto hebt den bdrie-truc uitvoeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten

Properkes!

Comment

Optie bestellen (voor de achterruit), en dan nadien als je de auto hebt den bdrie-truc uitvoeren?
                            En wel alléén voor de achterruit dan toch. Kan idd mss nog iets hebben, maar of ik het zou bestellen? Ik denk het niet.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik ook niet. Monacoblauw = de kleur voor mij op 'n Z4M (maakt niet uit coupé of cabrio), en dan is 't mooier zonder. Plus de coupé is zowiezo al 'n donker klein ding vanbinnen, hoe meer licht er binnen komt hoe beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                                Dakar Yellow als ik goed zit

Ik kies deze, een mens wil al eens wat afwisseling he

Ik ben verkocht!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                  Ik ben verkocht!!!
                                  Broer de coupé en zus de cabrio.

Comment

Broer de coupé en zus derlangs.

Comment

• Van die E36 M3's wint de berline toch nipt het pleit, wat mij betreft...

Vroeger uuuuren naar BTCC, STW, Belcar en Procar gekeken, waar de 3 meestal ook in vierdeurs rondknalde.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Van die E36 M3's wint de berline toch nipt het pleit, wat mij betreft...

Vroeger uuuuren naar BTCC, STW, Belcar en Procar gekeken, waar de 3 meestal ook in vierdeurs rondknalde.

Ze zijn id zalig!Khad mij bijna zo eentje gekocht een paarse 3.2.Maar hij leek me wat afgeragd....

Comment

• Comment

Working...
                                          X