Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Euhm...ja dat kan ik ook lezen en schrijf ik ook in m'n reply

Ik wou wel weten welk motorblok het dan wel is
    Vraag dat dan.
    Ik wou gewoon zeggen dat het best kan dat het geen M-blok is, niet dat ik denk dat het er geentje is, want daarvoor ken ik er iets te weinig van.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• sublieme kar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
        200%
        Ik heb even zitten vergelijken met pics van een M3 3.0 E36 blok van Turboman...dat blok ziet er toch wel anders uit. Oliedop zit op een andere plaats. Die aparte inlaten zie je niet (de eerste die daar een plastic cover zou over doen lijkt me vrij idioot )

Ofwel zien de amerikaanse blokken er anders uit, dat kan ook
        Maar een europees M3 E36 3.0 blok is het niet denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          klopt idd nie...

sixpack
          en m'n linker kleine teen als dat een echt M-blok is uit een ander model. Volgens mij is dat zo'n 2.0, 2.5 of een 2.8 sixpack van uit een E36.

edit: 't is toch niet zo'n sixpack uit den E36...
          maar toch is't geen M-blok denk ik
          Dit mijn beste is het S52 M-blok uit de amerikaanse markt

Comment

• teen aub

Comment

teen aub
              Ja kak.

Maar jij was ook een beetje fout, geef toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                Dit mijn beste is het S52 M-blok uit de amerikaanse markt
                is dat dit blok dat eigenlijk de naam M niet waardig is?
                of was dat nog een ander?

Comment

• estoril e30 m3

Comment

estoril e30 m3

DTM-uitlaat eraf, de té opzichtige spoiler eraf, de nummerplaat op zijn normale plek en de OEM-achterlichten en ... I LIKE IT

Comment

• Deze heeft voor mij in Zolder eens een goei scheut gas gegeven toen ik een foto maakte, vind nu dat hij verkocht zal worden.

Echt nice, zo met die zwarte grille.

Comment

• Waar mijn maat het laats een 325i heeft gekocht stond een E30 M3 evoII te koop voor € 12 000. De wagen had een lederen interieur en zogezegd een 'nieuw' motorblok. Is hij deze prijs nog waard?

Verder stond er een M-coupe waarvan de motor gereviseerd moest worden (motor was er dan ook uit gehaald). Lijkt me straf dat je op zo'n 'jonge' wagen al de motor moet herstellen en zo... Hier vroeg hij nog € 16 000 voor... Te veel zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Waar mijn maat het laats een 325i heeft gekocht stond een E30 M3 evoII te koop voor € 12 000. De wagen had een lederen interieur en zogezegd een 'nieuw' motorblok. Is hij deze prijs nog waard?

Verder stond er een M-coupe waarvan de motor gereviseerd moest worden (motor was er dan ook uit gehaald). Lijkt me straf dat je op zo'n 'jonge' wagen al de motor moet herstellen en zo... Hier vroeg hij nog € 16 000 voor... Te veel zeker...
                          Ik moet hier wel bij vermelden dat het hier om een aardige 'marsjang' ging

Comment

• heavy on-topic:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              heavy on-topic:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                heavy on-topic:

Z3 M coupé ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                  Z3 M coupé ?

Comment

• Comment

• M5 Touring MMMMMMmmmmmmmmmm

Comment

• Miljaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Waar mijn maat het laats een 325i heeft gekocht stond een E30 M3 evoII te koop voor € 12 000. De wagen had een lederen interieur en zogezegd een 'nieuw' motorblok. Is hij deze prijs nog waard?

Evo2, mét gereviseerde motor voor 12k? Bargain!

(Als de auto niet overwinnaar is geweest bij een paar ongelukken, de carsoeerie niet aan alle kanten roest etc.)

Evo2 heeft alleen geen compleet lederen inerieur, wangen van de stoelen zijn grijs leer, rest grijs stof.

Comment

Working...
                                          X