Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zwart is ook mijn voorkeur normaal voor elke wagen. Maar ik zou het zonde vinden om het carbon dak niet te laten opvallen.
Bwah. Iemand die er IETS van kent, ziet dat toch direct. Meer moet dat niet zijn.
Ik heb hier ook ergens een schaalmodel van een zwarte M3 CSL. Veel mooier dan een grijze.
Even for once and for all duidelijkheid in scheppen.
Je hebt Tuning (met grote T,jawel) en je hebt tjoening (maakt niet uit grote of kleine T)
Tuning: mods die smaakvol en prachtig zijn!
Tjoening: sneeuwscheppen, foorvelgen, strijkplanken, neon,....zo'n prullen monteren is tjoening!
Onthouden!!
Voor mij is tuning vooral het aanpakken van de kwaliteit van de wagen, minder van het uiterlijk. Kan aan mij liggen hoor.
In feite: al wat een beetje opvalt en niet nodig is, is tjoening.
Voor mij is tuning vooral het aanpakken van de kwaliteit van de wagen, minder van het uiterlijk. Kan aan mij liggen hoor.
In feite: al wat een beetje opvalt en niet nodig is, is tjoening.
mmm, idd die witte coupé met die csl velgen is verassend mooi. maar ik vrees toch dat ik, moest ik al over de nodige financieën beschikken, toch eerder een M3 zou kopen. Die coupé is niet praktisch genoeg in de dagelijkse omgang vermoed ik. Al zal hij wel makkelijk rijden in doordeweekse omstandigheden. 't is die lage zit, die lange neus en dat hoge cocoongehalte in't interieur die maken dat ik hem toch zou laten staan.
Comment