Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Geilheid², Cayenne!
Damn!
In feite is zo'n rode M6 nog best mooi, maar toch ... Zwart!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenTuning
Je hebt Tuning (met grote T,jawel) en je hebt tjoening (maakt niet uit grote of kleine T)
Tuning: mods die smaakvol en prachtig zijn!
Tjoening: sneeuwscheppen, foorvelgen, strijkplanken, neon,....zo'n prullen monteren is tjoening!
Onthouden!!
edit: dit naar aanleiding van de discussie op p173
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZwart is ook mijn voorkeur normaal voor elke wagen. Maar ik zou het zonde vinden om het carbon dak niet te laten opvallen.
Ik heb hier ook ergens een schaalmodel van een zwarte M3 CSL. Veel mooier dan een grijze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEven for once and for all duidelijkheid in scheppen.
Je hebt Tuning (met grote T,jawel) en je hebt tjoening (maakt niet uit grote of kleine T)
Tuning: mods die smaakvol en prachtig zijn!
Tjoening: sneeuwscheppen, foorvelgen, strijkplanken, neon,....zo'n prullen monteren is tjoening!
Onthouden!!
Voor mij is tuning vooral het aanpakken van de kwaliteit van de wagen, minder van het uiterlijk. Kan aan mij liggen hoor.
In feite: al wat een beetje opvalt en niet nodig is, is tjoening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVoor mij is tuning vooral het aanpakken van de kwaliteit van de wagen, minder van het uiterlijk. Kan aan mij liggen hoor.
In feite: al wat een beetje opvalt en niet nodig is, is tjoening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEn ook jij hebt gelijk m'n beste
Pmmekes wagen is ook getjoend.
OK, lelijk kan je het niet noemen, maar toch ...
En The Fast And The Furious is all about tjoening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenEens zien of je het hierna nog met me eens zal zijn ...
Pmmekes wagen is ook getjoend.
OK, lelijk kan je het niet noemen, maar toch ...
En The Fast And The Furious is all about tjoening.
Daaronder een dikke BBS velg of die 19" velgen => vetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie 5 serie? Gooh...de velgen zijn niet mijn smaak nee
Daaronder een dikke BBS velg of die 19" velgen => vetjes.
Grrrrr. De E46 van zijn vrouw natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Waar rijdt deze rond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDit Indianapolis-rot is toch veel mooier dan het barbera-rot
Bizar dat BMW op de 3 en de 5 geen mooie bordeaux-kleur voorziet
Ik was ook aangenaam verrast toen ik in Bornem een Tiefgrun 335d zag. Ik vind dat zelf een bijzonder mooie kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenGrrrrr. De E46 van zijn vrouw natuurlijk.
Ik kan dat toch niet weten
En dan nog...de cabrio of de berline?
Comment
-
mmm, idd die witte coupé met die csl velgen is verassend mooi. maar ik vrees toch dat ik, moest ik al over de nodige financieën beschikken, toch eerder een M3 zou kopen. Die coupé is niet praktisch genoeg in de dagelijkse omgang vermoed ik. Al zal hij wel makkelijk rijden in doordeweekse omstandigheden. 't is die lage zit, die lange neus en dat hoge cocoongehalte in't interieur die maken dat ik hem toch zou laten staan.
Comment
Comment