Kreissieg F1 Valvetronic Exhaust
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenzeker da
N/o nemo, das algemeen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenSommige mensen vinden dat mss sjiek om zo rond te rijden maar ik vind mistlichten (als er geen mist is) één van de dingen waar ik niet tegen kan in het verkeer !!!!
N/o nemo, das algemeen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenSommige mensen vinden dat mss sjiek om zo rond te rijden maar ik vind mistlichten (als er geen mist is) één van de dingen waar ik niet tegen kan in het verkeer !!!!
N/o nemo, das algemeen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtennet als mensen die rijden met hun dimlichten aan in de dag.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtennet als mensen die rijden met hun dimlichten aan in de dag.
Ik rijd constant met dimlichten aan. Dat is het eerste wat ik doe als ik in de auto stap.
Wat stoort je er net aan, als ik vragen mag?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk rijd constant met dimlichten aan. Dat is het eerste wat ik doe als ik in de auto stap.
Wat stoort je er net aan, als ik vragen mag?
ik heb het hier wel over een klaarlichte dag he, als het donker weer is ofzo steek ik ze zelf ook aan
vertel me dan eens wat het u bijbrengt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenHet draagt bij tot het gezien worden. Ik vind dat belangrijk.
Ik erger me veel meer aan sommige moto's waarvan de lichten slecht afgesteld staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenHet draagt bij tot het gezien worden. Ik vind dat belangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenveel moto's rijden constant met hun grootlicht omdat de auto chauffeurs ze zeker zouden zien
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenwie een auto niet ziet is een groot rund
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenDat moeten ze dan dringend eens afleren want het enige dat ze doen is de tegenliggers verblinden, waardoor die misschien het onschuldige fietsertje die net achter de moto rijdt niet opmerken.
Ik weet het.... en het is me al sterk opgevallen hoeveel runderen zich op de openbare weg begeven. Better safe than sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendat fietsertje die net achter die moto rijd moet een rap fietsje hebben
En koop nu maar snel die Duc. maar NIET met grootlicht rijden !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenJij weet best wat ik bedoel, toer !
En koop nu maar snel die Duc. maar NIET met grootlicht rijden !!!
eigenlijk is het toere , mijn bijnaam al van in het lager onderwijs , maar de meisjes horen liever toerke
en die Duc moet ik eerst zien en mijn R1 moet eerst weg
enne sorry voor den of-topic het is sterker dan mezelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendat fietsertje die net achter die moto rijd moet een rap fietsje hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichtenmaar NIET met grootlicht rijden !!!
juist wel mét grootlicht rijden. ge zijt beter den ambetanterik met zijn straf licht dan den diene dat, na hij in de vernieling is gereden, "ik had u niet gezien" krijgt te horen...
Comment
Comment