Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    en stel u nu voor dat iedereen zo redeneert...

op ne moto eh, op ne moto.... uiteraard ni in nen auto. en ook ni 's nachts of als 't schemert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
      juist wel mét grootlicht rijden. ge zijt beter den ambetanterik met zijn straf licht dan den diene dat, na hij in de vernieling is gereden, "ik had u niet gezien" krijgt te horen...
      Goe bezig ....

En dan klagen dat 'motorijders altijd de "slechten" zijn zeker'

En ja dit is offtopic, maar deze discussie mag volgens mij wel eens gevoerd worden.
      Blijkbaar zijn de standpunten zeer uiteenlopend

Comment

• Ik heb trouwens niks tegen motorijders... droom zelf al lang van een moto.
        Maar van een ingesteldheid zoals de uwe gaat al mijn haar recht staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
          juist wel mét grootlicht rijden. ge zijt beter den ambetanterik met zijn straf licht dan den diene dat, na hij in de vernieling is gereden, "ik had u niet gezien" krijgt te horen...
          voila ...

de meeste ongevallen met moto's gebeuren omdat de autobestuurder die moto niet had gezien

Comment

• We hadden het ook helemaal niet over motorijders.

Ik ontsteek m'n dimlichten omdat ik ervan overtuigd ben dat het inderdaad bijdraagt tot het beter gezien worden. Ik merk vaak op, als ik een medeweggebruiker zie rijden mét lichten aan, dat die a.h.w. 'in het oog springt'. Al was een maar een fractie vroeger, of al was 'de inschatting' van de beweging van het desbetreffende voertuig ietsje sneller afgerond...

Inderdaad, we wonen misschien niet in Noorwegen, maar ik ben ervan overtuigd dat het bijdraagt tot de passieve veiligheid.

Achja. Ieder z'n gedacht zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
              Ik heb trouwens niks tegen motorijders... droom zelf al lang van een moto.
              Maar van een ingesteldheid zoals de uwe gaat al mijn haar recht staan...

't sjek 2wieler anders gaan we hier way te ver off topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                NEVER!
                Ik heb al een paar keer een E39 zo gezien, en dat is totaal niet mooi naar mijn smaak!

@Matthi
                Zoals iedereen weet, smaken verschillen. En euh, ik wist niet dat jij ook een tjoener was, Matthi. http://www.beemerteam.nl/forum/viewt...er=asc&start=0
                Ik moet zeggen, jij bent wel op zeer jonge leeftijd in de autobusiness gestapt! Maar op je Chat.be profiel is al duidelijk te zien dat je een geboren entrepreneur bent! http://asl.chat.be/index.php?op=prof...rofileid=16657

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ari Gold Bekijk Berichten
                  @Matthi
                  Zoals iedereen weet, smaken verschillen. En euh, ik wist niet dat jij ook een tjoener was, Matthi. http://www.beemerteam.nl/forum/viewt...er=asc&start=0
                  Ik moet zeggen, jij bent wel op zeer jonge leeftijd in de autobusiness gestapt! Maar op je Chat.be profiel is al duidelijk te zien dat je een geboren entrepreneur bent! http://asl.chat.be/index.php?op=prof...rofileid=16657
                  Matthi, jij johnny

Comment

• wahaha tis hier weer interessant vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ari Gold Bekijk Berichten
                      @Matthi

Comment

• Tis hier het M-topic en niet het uitkaktopic

Ontopic plz

edit: volgens mij zijn er wat kindjes aant spijbelen...

Comment

• U bumper hangt los

Comment

• 24u/Francorchamps-krel

Steve Soper

JM Martin

Den derde ken ik niet
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• zijn die foorbakken ook al van matthi geweest? of is hij wat aan het ****

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                  edit: volgens mij zijn er wat kindjes aant spijbelen...

er zijn nog 'kindjes' genoeg die deze maand congé hebben, maar zover ben jij allicht niet geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                    er zijn nog 'kindjes' genoeg die deze maand congé hebben, maar zover ben jij allicht niet geraakt
                                    Sterk bezig makker

Je hebt het echt wel gemaakt in het leven, bravo!

edit zegt me dat je een mooie vakantie tegemoed gaat achter je pc'tje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten

über!!!

Comment

Sterk bezig makker

Je hebt het echt wel gemaakt in het leven, bravo!
                                        ach, domme acties lokken domme reacties uit, tis maar hoe ge het bekijkt

haar hey.. back ontopic!

en trouwens: wat ik in m'n vakantie doe, daar heb jij geen zaken mee, laat staan dat je er commentaar op moet geven
                                        ps2: als iedereen zegt dat ik het 'gemaakt' heb in m'n leven, dan zal er wel iets van waar zijn é ?
                                        Last edited by ; 11/09/2007, 14:59.

Comment

über!!!
                                          Uber, it is !

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X