Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenLouche, ik die altijd dacht dat automaten sneller waren
Dat is bij Mercedes zo. Vaak toch.
Kwaliteitsbakken eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenLouche, ik die altijd dacht dat automaten sneller waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmeer reële tijden waren 6.0 a 6.1 voor de facelift automaten. De manuele zijn sneller door het gebruik kunnen maken van quattro launch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenKhou van die speeltjes Heeft de nieuwe M5 ook zo geen systeem? Hoe noemde da nu weer?
bij bmw is dat gewoon launch control.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmeer reële tijden waren 6.0 a 6.1 voor de facelift automaten. De manuele zijn sneller door het gebruik kunnen maken van quattro launch
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is bij Mercedes zo. Vaak toch.
Kwaliteitsbakken eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKun je dat bij een automaat ook niet forceren door de automaatstart te doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJe kan torque-braken
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenof echt de beul uithangen en gas geven in N en em dan in D rammen
Bij een Mercedes lukte het in ieder geval niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat bedoelde ik ja
Ooit al geprobeerd?
Bij een Mercedes lukte het in ieder geval niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenVetjes in het rood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Dit snap ik niet goed?
Wat snap je niet? Zullen het hier over wiel-pk's hebben. Dus doe maar x dik 1.2 bij een quattro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWat snap je niet? Zullen het hier over wiel-pk's hebben. Dus doe maar x dik 1.2 bij een quattro.
En voel je dan echt dat er power verloren gaat aan de wielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDenk je dat de motor wel 420 paardjes levert?
En voel je dan echt dat er power verloren gaat aan de wielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMet gelijk welke auto je rijdt... je voelt nooit de effectieve pk's die je motor levert. Die RS4 bv levert 336pk aan de wielen. Doe dat maal dik 1.2, en je komt op z'n krukas-pk's. Het verschil tussen beide is de som van alle verliezen tussen motor en wielen (versnellingsbak, diff, assen, wielen, ...)
Comment
Comment