Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Disagreeing with Avantus.....Uh oh dit loopt slecht af.
*slik*
Ik weet het, 't is een risico. Ik ken niet alle details over Audi zoals Avantus maar ik weet er vrij "veel" over. En hierover ben ik toch wel vrij zeker van m'n stuk.
Dat model is idd een C4 Avant, en dus een 100/A6. Aangezien deze een 2.2T vijfcilinder is (hoor je) is dat zo goed als zeker een S4
De 4.2 V8's waren vaker S6'n (hoewel er ook S4 4.2's zijn). Het is vanaf een bepaald modeljaar dat die benaming gewisseld is geweest.
Nu linken we S4 aan de modelreeks A4, maar vroeger lag dat anders
Dat model is idd een C4 Avant, en dus een 100/A6. Aangezien deze een 2.2T vijfcilinder is (hoor je) is dat zo goed als zeker een S4
De 4.2 V8's waren vaker S6'n (hoewel er ook S4 4.2's zijn). Het is vanaf een bepaald modeljaar dat die benaming gewisseld is geweest.
Nu linken we S4 aan de modelreeks A4, maar vroeger lag dat anders
Dus als ik het goed begrijp worden de eerste S-versies van de C4, S4 genoemd?
Schakelt dat sper bij die snelheden niet automatisch uit?
als hij boven de 50 gaat ja, geen id of hij dat hier haalt. Je hebt het wel 'nodig' om zo'n drift in gang te zetten (of het vergemakkelijkt het aanzienlijk)
als hij boven de 50 gaat ja, geen id of hij dat hier haalt. Je hebt het wel 'nodig' om zo'n drift in gang te zetten (of het vergemakkelijkt het aanzienlijk)
Volgens mij schakelt op de RS2 dat sper al veel sneller uit.
Maar bon, dat zullen we later wel eens kunnen testen.
Volgens mij schakelt op de RS2 dat sper al veel sneller uit.
Maar bon, dat zullen we later wel eens kunnen testen.
hmm nu begin ik te twijfelen... het is 30km/u denk ik. Iig schakelt je ABS dan ook automatisch terug in (schakelt mee uit bij indrukken van die sperknop)
Comment