Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Disagreeing with Avantus.....Uh oh dit loopt slecht af.

*slik*
    Ik weet het, 't is een risico. Ik ken niet alle details over Audi zoals Avantus maar ik weet er vrij "veel" over. En hierover ben ik toch wel vrij zeker van m'n stuk.

Comment

• Ik ijver bij wikipedia al maaaaanden voor een aparte audivantikipedia, maar 't komt er maar niet van

Comment

• Dat model is idd een C4 Avant, en dus een 100/A6. Aangezien deze een 2.2T vijfcilinder is (hoor je) is dat zo goed als zeker een S4
        De 4.2 V8's waren vaker S6'n (hoewel er ook S4 4.2's zijn). Het is vanaf een bepaald modeljaar dat die benaming gewisseld is geweest.

Nu linken we S4 aan de modelreeks A4, maar vroeger lag dat anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Dat model is idd een C4 Avant, en dus een 100/A6. Aangezien deze een 2.2T vijfcilinder is (hoor je) is dat zo goed als zeker een S4
          De 4.2 V8's waren vaker S6'n (hoewel er ook S4 4.2's zijn). Het is vanaf een bepaald modeljaar dat die benaming gewisseld is geweest.

Nu linken we S4 aan de modelreeks A4, maar vroeger lag dat anders
          Dus als ik het goed begrijp worden de eerste S-versies van de C4, S4 genoemd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Dus als ik het goed begrijp worden de eerste S-versies van de C4, S4 genoemd?
            klopt

Comment

Echt he, vraag me af hoe je daar aan moet beginnen, respect!
              sowiezo achtersper inschakelen, en dan zien dat je de gang erin krijgt... dan is het enkel zorgen dat ie blijft gaan

Comment

sowiezo achtersper inschakelen, en dan zien dat je de gang erin krijgt... dan is het enkel zorgen dat ie blijft gaan
                Schakelt dat sper bij die snelheden niet automatisch uit?

Comment

klopt
                  Het was blijkbaar maar een vergeefse poging om je eens op een fout te betrappen. Alle eer naar Avantus

Comment

Schakelt dat sper bij die snelheden niet automatisch uit?
                    als hij boven de 50 gaat ja, geen id of hij dat hier haalt. Je hebt het wel 'nodig' om zo'n drift in gang te zetten (of het vergemakkelijkt het aanzienlijk)

Comment

als hij boven de 50 gaat ja, geen id of hij dat hier haalt. Je hebt het wel 'nodig' om zo'n drift in gang te zetten (of het vergemakkelijkt het aanzienlijk)
                      Volgens mij schakelt op de RS2 dat sper al veel sneller uit.
                      Maar bon, dat zullen we later wel eens kunnen testen.

Comment

Volgens mij schakelt op de RS2 dat sper al veel sneller uit.
                        Maar bon, dat zullen we later wel eens kunnen testen.

hmm nu begin ik te twijfelen... het is 30km/u denk ik. Iig schakelt je ABS dan ook automatisch terug in (schakelt mee uit bij indrukken van die sperknop)

Comment

• Iets voor de RS lovers:

Comment

• De dieselstoof;

Je zou het hem niet afgeven...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 100 keer liever dit dan een M3, ok dit is nu wel een avant maar toch. Wat een beest , dit is echt ideaal voor mij !

Comment

• RS6 Plus

Last edited by ; 20/09/2007, 12:03.

Comment

• Comment

Amai... race control, maar geen parking control?

Comment

• Geef gewoon de link vanop RS6.com zoals Rami deed

Comment

Geef gewoon de link vanop RS6.com zoals Rami deed
                                        Dacht ik nog te doen, maar zo hebben we der iets meer aan

Comment

• Ok dan, posten maar del!

Mijn droom RS(+)-kleuren

Comment

Working...
                                          X