Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het toffe bakjes enzo hé, en rijden dat dat moet doen, nie normaal waarschijnlijk...
Maar het zegt mij echt NIETS. Ik heb geen enkel gevoel t.o.v. de styling, de wielen vind ik simpel; niet echt lelijk, maar vooral niets dynamisch uitstralen...
Mja, 'k vind het supervreemd, maar als ik vanmiddag op de snelweg zo eentje zag rijden (een witte), ik had GEEN gevoel. Het deed me niets, ik had niet 'te zeggen' in m'n hoofd, geen mening. Gewoon niets.
(ffe duidelijk zijn: ik heb het puur over uiterlijke verschijning)
De vorige S3 vind ik 10x toffer/dynamischer/sexier/'sleek'/etc...
Moeten de remklauwen van die RS4 geen geperforeerde zijn? Of is dat pas vanaf de volgende versie?
Fak, geperforeerde remklauwen lijken me nochthans geen goed idee.
Maar idd, zoals avantus zegt, de remschijven zijn soms geperforeerd, soms niet. Zal wel vanaf een bepaalde productiedatum ofzo zijn zeker? Of mss in bepaalde landen, kan ook wel.
Maar idd, zoals avantus zegt, de remschijven zijn soms geperforeerd, soms niet. Zal wel vanaf een bepaalde productiedatum ofzo zijn zeker? Of mss in bepaalde landen, kan ook wel.
Comment