Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenZou allesinds zalig zijn. Welke motor zou er dan inkomen als het de opvolger wordt?
De 4.2 is absoluut top maar er wordt jaarlijks ongeveer 30k mee gereden en dan is de 2.8 wel voordeliger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls het zover is wellicht de 3.2. Toen we deze kochten ging de keuze tussen de 2.8 en de 4.2 maarja.... het hart zegt een V8 maar als het erop aankomt zegt de portefeuille toch een V6De 4.2 is absoluut top maar er wordt jaarlijks ongeveer 30k mee gereden en dan is de 2.8 wel voordeliger.
Die 3.2 FSI heeft toch ook al een 260 pk dacht ik.. Lijkt mij een goede motor. Toch mét Quattro?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenInderdaad, en kwa taksen scheeld dat waarschijnlijk ook wel een heel stuk..
Die 3.2 FSI heeft toch ook al een 260 pk dacht ik.. Lijkt mij een goede motor. Toch mét Quattro?
Ik heb al eens het genoegen gehad met een 3.2 Quattro te rijden en het is echt een aangename motor om mee te rijden, 't is geen sprintbom i know maar waar mag/kan je het potentiël van pakweg een 4.2 nog aanwenden? Dus gewoon even rationeel denken en je komt uit bij de 3.2 uiteraard met Quattro
En het voordeel van een A8 zowel D2 als D3 is imo dat ie exclusiever is dan pakweg de nieuwe S-klasse. Deze zomer in Cannes en omstreken niets anders gezien dan S500/600, iedereen reed daar mee.... hoeft het voor mij ook niet meer. Maar zoals steeds: degustibus et coloribus.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHet waren vooral de taksen die de doorslag gaven.
Ik heb al eens het genoegen gehad met een 3.2 Quattro te rijden en het is echt een aangename motor om mee te rijden, 't is geen sprintbom i know maar waar mag/kan je het potentiël van pakweg een 4.2 nog aanwenden? Dus gewoon even rationeel denken en je komt uit bij de 3.2 uiteraard met Quattro
En het voordeel van een A8 zowel D2 als D3 is imo dat ie exclusiever is dan pakweg de nieuwe S-klasse. Deze zomer in Cannes en omstreken niets anders gezien dan S500/600, iedereen reed daar mee.... hoeft het voor mij ook niet meer. Maar zoals steeds: degustibus et coloribus.....
Hopelijk voor u komt hij er die D3 face-lift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDe 3.2 lijkt mij ook de beste motor, veel meer heb je niet nodig volgens mij (niet dat ik rijervaring heb).
Hopelijk voor u komt hij er die D3 face-lift
Ik hoop het ook, is wel niet de eerste 2 jaar aan de orde denk ik. Heeft nu 157k op de teller staan dus... gaat nog ff zijn dienst moeten bewijzen. Onze A6 Avant hebben we verkocht op 215k op de teller dus ik vermoed dat het met de A8 ook zo zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHopelijk doe je ooit die rij-ervaring opMaar waarschijnlijk en hopelijk wel..
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk hoop het ook, is wel niet de eerste 2 jaar aan de orde denk ik. Heeft nu 157k op de teller staan dus... gaat nog ff zijn dienst moeten bewijzen. Onze A6 Avant hebben we verkocht op 215k op de teller dus ik vermoed dat het met de A8 ook zo zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
M-lovers hebben dit:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
bovendien bestuurt door een belg
zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Dat videoke heb ik ooit op de WR1oc clubsite gezet.
Prachtig eerbetoon aan een fantastisch rallyrijder. En een voorbeeld dat een echte BMW geen overvette motor, dik koetswerk en turbodiesel nodig heeftElwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenInderdaad
Dat videoke heb ik ooit op de WR1oc clubsite gezet.
Prachtig eerbetoon aan een fantastisch rallyrijder. En een voorbeeld dat een echte BMW geen overvette motor, dik koetswerk en turbodiesel nodig heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenabsolutely
Sorry, MaximeElwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten... zei de man en hij kroop in zijn X5 3.0 diesel...
Sorry, Maxime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenEen S8 D3 face-lift met standaard velgen:
Die standaard velgen vind ik echt wel mooi! Wat een wagen toch
al zou ik toch de standaard velgen van voor de facelift nemen,
deze kunnen mij precies niet echt bekoren...
mijn droom is om gewoon al eens mee te kunnen in zo'n auto
kmoet zelfs nog niet zelf rijden, maar tmag natuurlijk
maar moet niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichtenecht pracht van een kar...
al zou ik toch de standaard velgen van voor de facelift nemen,
deze kunnen mij precies niet echt bekoren...
mijn droom is om gewoon al eens mee te kunnen in zo'n auto
kmoet zelfs nog niet zelf rijden, maar tmag natuurlijk
maar moet niet...
Aha nog een S8-loverIk zou denk ik ook niet voor deze velgen gaan, maar ik heb ze nog niet in het echt kunnen aanschouwen dus... nog even afwachten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAha nog een S8-loverIk zou denk ik ook niet voor deze velgen gaan, maar ik heb ze nog niet in het echt kunnen aanschouwen dus... nog even afwachten.
Comment
Comment