Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die link werd hier geplaatst door Ugeken toen hij net op inet stond. Op de 1 of andere manier sprak de kar me direct aan (vooral prijstechnisch, eerlijk is eerlijk). Dan afgelopen dagen wat rond zitten googlen naar dergelijke auto's en besloten om daadwerkelijk te gaan kijken.
De rest is bekend .
Ik had heel veel zin om te gaan kijken naar de S4, maar was praktisch gezien niet echt een goede oplossing voor mij.
Ben toch tevreden dat hij nu hier op het forum zal belanden, zo zal ik hem wel eens te zien krijgen!
Wat lees ik hier? Een S4 gekocht Dees is echt een prachtige kar he, zie die kont (ik wil er ook wel zo een!!) Dikke proficiat met de aanschaf RRD!
Nog pics van het interieur??
*Ik vind de gespoten bumpers echt 1000x dikker ogen
*Ik vind de huidige velgen die er onderliggen voorlopig perfect, liggen ook 4 nieuwe banden omheen.
*Carlo, Steve heeft op smsjes geantwoord, en ge kent hem .
Wat lees ik hier? Een S4 gekocht Dees is echt een prachtige kar he, zie die kont (ik wil er ook wel zo een!!) Dikke proficiat met de aanschaf RRD!
Nog pics van het interieur??
Geen pics van het interieur.
Als ik hem heb charter ik wel iemand met een goede digicam voor een fotoshoot.
Comment