Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    LL niet
    Jah...

Die heeft geen RWD.

Enja, ik denk niet dat die 330i daar voor geschikt was...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• die 330i was idd veel te tam om te doen driften

zelfs in de hairpins aan de ring wou dat ding niet uitbreken, zo'n tam blok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        die 330i was idd veel te tam om te doen driften

Ja, en die 300TD heeft poeier en souplesse genoeg natuurlijk

Comment

Ja, en die 300TD heeft poeier en souplesse genoeg natuurlijk
          die heeft een manuele bak (clutchdump mogelijk) en wss effectief meer koppel op lage toeren dan die 330ci
          en natuurlijk een groot verschil in banden

Comment

• Automaat vs manueel heb je wel een punt me

Maar toch, 330Ci drift

Comment

Automaat vs manueel heb je wel een punt me

Maar toch, 330Ci drift
              echt man, op autostrade moest LL met die kar een kickdown doen om weg te lopen van jerred's golf, of die bleven naast elkaar versnellen

eenmaal kickdown liep die 330 natuurlijk weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Ja, en probeer die es te voeren met gTaap...
                Hmm.. zo'n 'aap' is het toch niet hoor.

Bezit een grote zowel theoretische- als praktische kennis waarvan ik toch al het één en het ander heb van opgestoken.
                Last edited by ; 06/12/2007, 23:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Bezit een grote zowel theoretische- als praktische kennis waarvan ik toch al het één en het ander opgestoken.

Ben ik compleet mee eens GTA is voormij toch een grote bijdrage aan dit forum.Ookal ben ik hier maar een groentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                    Bon ben zelf een audi freak.Maar kom eens je "gat smijten met je autootje" is gewoon fun.
                    Scandinavian flick ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Bezit een grote zowel theoretische- als praktische kennis waarvan ik toch al het één en het ander heb van opgestoken.
                      Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                      Ben ik compleet mee eens GTA is voormij toch een grote bijdrage aan dit forum.Ookal ben ik hier maar een groentje
                      Heil gTa

Nee, het mag geweten: we like gTa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                        Een S5 met een "standaard" 3.0l TDI grill.. Maar ik vind hem die grill eigenlijk écht wel mooi staan! Enkel een Quattro logo ontbreekt, dat geeft iets speciaals aan de grill
                        OMG, nota aan mezelf... zwarte velgen & MTM kuur op de agenda plaatsen. Heel mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Heil gTa

Nee, het mag geweten: we like gTa
                          Niet veralgemenen aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Ja, en probeer die es te voeren met gTaap...
                            Beetje respect kan geen kwaad hoor .. En zeker als 17-jarige tegenover iemand van 31 (die dan nog eens qua rij ervaringen mijlenver boven u staat). Typisch de jonge gasten (en ben er zelf dan nog één eigenlijk), ze weten nog niet wanneer het d, t of dt is maar voor de rest weten ze alles wel beter. Je moet het niet met hem eens zijn, maar van die kinderachtige zaken zoals gTaap hoeven echt niet. Kinderachtig ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Beetje respect kan geen kwaad hoor .. En zeker als 17-jarige tegenover iemand van 31 (die dan nog eens qua rij ervaringen mijlenver boven u staat). Typisch de jonge gasten (en ben er zelf dan nog één eigenlijk), ze weten nog niet wanneer het d, t of dt is maar voor de rest weten ze alles wel beter. Je moet het niet met hem eens zijn, maar van die kinderachtige zaken zoals gTaap hoeven echt niet. Kinderachtig ..

ok.... ge begrijpt het dus niet zo'n reactie voor niets.... gTaap, soep-aap, en nog o zoveel meer spotnamen voor jan en alleman is hier niet kwaad bedoeld beetje plagen mag hier nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                                ok.... ge begrijpt het dus niet zo'n reactie voor niets.... gTaap, soep-aap, en nog o zoveel meer spotnamen voor jan en alleman is hier niet kwaad bedoeld beetje plagen mag hier nog
                                Mss heb ik het verkeerd voor, maar heb de discussie gevolgd en het voelde voor mij zo aan dat Spillies het nogal wat te serieus nam en dus echt op zijn pik getrapt was doordat gTa hem geen gelijk gaf. Ach ja, we leven nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  die 330i was idd veel te tam om te doen driften

als je zoiets op vettige of vochtige ondergrond plaatst, kan je toch mooi een driftje neerzetten hoor. Ik deed het met een 528i....

Edit: die 330ci is een automaat...., dat verklaart veel

Comment

• Don't bring up that car again please

Ach, 't is een leuke cab cruiser, en het ding is zo tam als wat (Zwitserland ). Op zich is ie ideaal waarvoor ie bedoelt is, maar het is wel bummer dat die 3 liter zo weinig pit heeft.

Comment

• Nen RS4 naar m'n hart zie. Zaaaalige foto's ook.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X