Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Die V10 gaat wel sweeeeeet klinken , LINK
    Dat klinkt echt pakken beter dan die V10 van BMW
    Dankzij die rommel van BMW was ik zelfs gaan denken dat er maar weinig mooi klinkende V10's zijn, ik denk dat het gewoon andersom is

Comment

• Die V10 is SWEET

@Spillies: tegen wanneer verwachten jullie de S6??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        de laatste foto hoort toch niet bij deze S6?
        toch wel
        check http://www.autogespot.com/viewimages...10102006202308
        Last edited by stradge; 26/02/2007, 23:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Zooooo dik die PLussen

Niet voor te zeveren maar der staan hier in zwitserland een pak S6'en te koop, en zeker niet te duur.
          De goedkoopste is zwart, heeft 300.000km en kost omgerekend zo'n 3.250 EUR. Tel er wel nog 10% invoerrechten bij en op die totaalsom nog is 21% btw. Die 10% kun je nog omzeilen als je een oorsprongscertificaat kunt aanleveren.

Uiteraard maar een klein voorbeeldje van prijs..de goedkoopste met aanvaardbare kms (115.000km) kost omgerekend zowat 6.125 EUR excl alle kosten.

Ik tel op het eerste zicht zowat 35 oude S6'en, waarvan 8 limousines.
          De goedkoopste S6plus kost ongeveer 9.300 eur en is een limousine. Goedkoopste S6plus avant heb je voor 11.000 EUR.

Comment

• Je vind ze inderdaad wel, en voor eigelijk belachelijke prijzen. En zéker als je de productieaantallen in gedachten houdt

Comment

• Van welk jaar is dieje van hierboven ongeveer? Gewoon om de specs eens op te zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                Van welk jaar is dieje van hierboven ongeveer? Gewoon om de specs eens op te zoeken.
                Dat is een A6 Avant C4, wij hebben tot voor 3 jaar met zo een Avant gereden en heb ff specs gezocht. De Avant die we hadden was de 2.8 30V wat al niet slecht was, wat moet deze S6 dan niet zijn

A6 Avant C4 (1994-1997)

Engine Cyl. Power (PS)
                1.8 20V 4 125
                2.0 4 115
                2.0 16V 4 140
                2.3 5 133
                2.6 V6 150
                2.8 V6 174
                2.8 30V V6 193
                S6 2.2 T 5 230
                S6 4.2 V8 290
                S6 4.2 Plus V8 326
                1.9 TDI 4 90
                2.5 TDI 5 115
                2.5 TDI 5 140

Maar ik wist niet dat er van dit model ook een S6 Plus gemaakt werd.
                Last edited by ; 27/02/2007, 16:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Dat is een A6 Avant C4, wij hebben tot voor 3 jaar met zo een Avant gereden en heb ff specs gezocht. De Avant die we hadden was de 2.8 30V wat al niet slecht was, wat moet deze S6 dan niet zijn

A6 Avant C4 (1994-1997)

Engine Cyl. Power (PS)
                  1.8 20V 4 125
                  2.0 4 115
                  2.0 16V 4 140
                  2.3 5 133
                  2.6 V6 150
                  2.8 V6 174
                  2.8 30V V6 193
                  S6 2.2 T 5 230
                  S6 4.2 V8 290
                  S6 4.2 Plus V8 326
                  1.9 TDI 4 90
                  2.5 TDI 5 115
                  2.5 TDI 5 140

Maar ik wist niet dat er van dit model ook een S6 Plus gemaakt werd.
                  Ik vermoed dat da nogal zeldzame bakskes zijn? Toch die S6 en S6 plus met de 4.2.

Comment

• Een Lambo in een luxe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                      Ik vermoed dat da nogal zeldzame bakskes zijn? Toch die S6 en S6 plus met de 4.2.
                      De S6 Plus limo is naar mijn weten de exclusiefste serie Audi ooit gemaakt met slechts 97 stuks, ruim dubbel zo exclusief zelfs als een Sport-Quattro dus

Die oude V8's zijn trouwens nog zalig 'rauwe' en brute motoren... pure V8 power

Comment

De S6 Plus limo is naar mijn weten de exclusiefste serie Audi ooit gemaakt met slechts 97 stuks, ruim dubbel zo exclusief zelfs als een Sport-Quattro dus

Die oude V8's zijn trouwens nog zalig 'rauwe' en brute motoren... pure V8 power
                        Probeer dan maar eens zo een exemplaar te bemachtigen, om nog maar over de prijs van zo een beestje te zwijgen. Idd die goeie "oude" V8

Comment

Probeer dan maar eens zo een exemplaar te bemachtigen, om nog maar over de prijs van zo een beestje te zwijgen. Idd die goeie "oude" V8
                          dat is het hem nu juist... ze zijn gewoon spotgoedkoop voor wat je krijgt

Hier de te-koop lijst van op S6Plus.de, toch een net aantal! Zitten enkele zeer knappe exemplaren tussen

S6 Plus markt

Comment

• Jammie!!!

1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                              Jammie!!!

DAMN die Led's vooraan. In Knokke genomen?

Comment

• Ik zag onlangs ook een S8 met zulke mistlichten als hierboven.

Is dit een optie die Audi aanbiedt of aftermarket geplaatst?
                                Was de eerste keer dat ik 't zag.
                                Was wel een prachtig zicht, viel meteen op!
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Is dat niet gewoon daglicht?

Comment

Voor 9.300 EUR heb je hier een ouwe S6 plus limo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Voor 9.300 EUR heb je hier een ouwe S6 plus limo
                                      Klinkt als muziek in mijn oren

Comment

Is dat niet gewoon daglicht?
                                        Ja dat zijn inderdaad de gewone daglichten, die zijn normaal enkel beschikbaar op de S6. Het zou me verwonderen dat je die ook op de gewone A6 zou kunnen krijgen, tenzij aftermarket maar dat weet ik niet precies.

Comment

Working...
                                        X