Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe is VET, ÜBER, DIK, HEAVY, en al wat je wil. True.
Maar de oude is imo nét dat tikkeltje meer gedistingueerder.
Zoals den 'BTJ'... Met z'n simpele, onopvallende kleur, en de 18 duimse standaardvelgen... Je ziet heel misschien dat het iets speciaals is, maar een leek weet niet wat te denken.
Overigens vandaag de eerste keer iets geraakt met de sechs....een smart
Waarom maken ze die ondingen toch ook zo vreselijk klein, dat ding hing links van me en ik wil afslaan
Soit, niks aan mijn wagen, quasi onzichtbare krasjes op de linker wielkas en kan 100% zeker weggesimoniseerd worden. De tegenpartij moest wel ff met hare vent bellen ( de smart is van mijn man ), ze had ocharme een krasje op haar wieldop
Ach ja, die dingen gebeuren. Om de 80K mag je eens iets raken vind ik. Volgende keer toch liever iets flexibel, een voetganger ofzo
Overigens vandaag de eerste keer iets geraakt met de sechs....een smart
Waarom maken ze die ondingen toch ook zo vreselijk klein, dat ding hing links van me en ik wil afslaan
Soit, niks aan mijn wagen, quasi onzichtbare krasjes op de linker wielkas en kan 100% zeker weggesimoniseerd worden. De tegenpartij moest wel ff met hare vent bellen ( de smart is van mijn man ), ze had ocharme een krasje op haar wieldop
Ach ja, die dingen gebeuren. Om de 80K mag je eens iets raken vind ik. Volgende keer toch liever iets flexibel, een voetganger ofzo
Nog een geluk dat je die Smart niet gewoon weggeblazen hebt .
Comment